Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn broer heeft problemen met zijn mail in Office outlook 2010. Exell en Word werken normaal.
Als hij zijn mailprogramma opent krijgt hij foutmelding :
Knipsel.PNG
Outlook gaat daarna naar configureren duurt een hele poos en tenslotte start hij op.
Heb het hele pakket al met Revo verwijdert. Opnieuw de installatie gedaan en geeft hetzelfde resultaat.
Hoe kan ik die foutmelding verwijderen zodat hij terug op een makkelijke manier kan opstarten?
 
Maar een antwoord op de vraag, de melding zegt iets over setup.
Heeft Outlook ooit wel goed gewerkt ? Mogelijk zou er tijdens het installeren iets fout zijn gegaan. Probeer dan het Office pakket eens opnieuw te installeren met een goed werkend exemplaar.

Ik zie hier dat het OSETUP.DLL bestand in de installatiemap op de DVD staat in de map ProPlus.WW
Als deze misschien beschadigd is zal het niet goed werken.
 
Maar een antwoord op de vraag, de melding zegt iets over setup.
Heeft Outlook ooit wel goed gewerkt ? Mogelijk zou er tijdens het installeren iets fout zijn gegaan. Probeer dan het Office pakket eens opnieuw te installeren met een goed werkend exemplaar.

Ik zie hier dat het OSETUP.DLL bestand in de installatiemap op de DVD staat in de map ProPlus.WW
Als deze misschien beschadigd is zal het niet goed werken.

Heb tot 2 maal de installatie verwijdert en opnieuw gedaan. Verwijdert met Revo en dan laten zoeken op resten.
Naar ik zie zoekt hij het bestand in een temp map.
 
de foutmelding betreffende de" OSETUP.DLL " is er omdat waarschijnlijk de installatie map onttrokken werd aan de iso .
men dient de .iso op te laden in een virtuele drive en vandaar uit de setup.exe op te starten ...
of enerzijds de iso te branden op een dvd en vervolgens zo de installatie te doen !
*concreet betekend het dus dater iets ontbreekt in het installatie bestand ..
 
Kijk hier staat het dll bestand.
Het hoort bij de setup van Office en kan volgens mij niets met het uitvoeren van een Office progje te maken hebben.
Wel kan er een melding komen zoals bij uw broer als Office niet goed is geinstalleerd en het zoekt naar installatiebestanden om dit alsnog te herstellen.
Deze hebben tijdens ghet installeren in een temp map gestaan en bestaan hier nu dus niet meer.

office.jpg

Omdat het her installeren niet lukt is de kans dat er een beschadigde of illegale installatie gebruikt wordt.
 
Kijk hier staat het dll bestand.
Het hoort bij de setup van Office en kan volgens mij niets met het uitvoeren van een Office progje te maken hebben.
Wel kan er een melding komen zoals bij uw broer als Office niet goed is geinstalleerd en het zoekt naar installatiebestanden om dit alsnog te herstellen.
Deze hebben tijdens ghet installeren in een temp map gestaan en bestaan hier nu dus niet meer.

Bekijk bijlage 15528

Omdat het her installeren niet lukt is de kans dat er een beschadigde of illegale installatie gebruikt wordt.

Heb dit inderdaad van op een stick geïnstalleerd. Maar op die stick staat in die map ook elk bestand die jij daar toont.
Ik probeer het eens met de dvd. Misschien lukt het dan.
 
Ik heb gevonden waar het bestand hoort te staan. Ga eens naar

C:\program files\common files\microsoft shared\office ....... \office setup controller\osetup.dll ( en dan op de puntjes het versienummer van uw broer )


Is het daar aanwezig ? Misschien is het beschadigd of verdwenen. Welke versie en welke bits versie is Office, dan ga ik proberen het bestand hier te plaatsen en dan moet jij proberen het bestand te vervangen op de pc van jouw broer.
 
Ik heb gevonden waar het bestand hoort te staan. Ga eens naar

C:\program files\common files\microsoft shared\office ....... \office setup controller\osetup.dll ( en dan op de puntjes het versienummer van uw broer )


Is het daar aanwezig ? Misschien is het beschadigd of verdwenen. Welke versie en welke bits versie is Office, dan ga ik proberen het bestand hier te plaatsen en dan moet jij proberen het bestand te vervangen op de pc van jouw broer.

Kan ik moeilijk van hieruit zien. Hem vragen zal wel niet lukken hoor!!!! Ik zie dat bestand bij mij ook staan. Dus een copy doorsturen hoeft niet. Ik neem dan maar mijn bestand. Bedankt, ik hou Jullie op de hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan