Windows 10 Mozilla Thunderbird in W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb mijn W10 herinstalleert omdat ik de vorige maanden teveel moeilijkheden had met alles
Ik wilde dan ook en"blanco" herstart.
Ik wist dat het veel werk was voor de herinstallatie van al mijn programma's en inhouden.
Had dan ook op voorhand van ALLES een Back-up gemaakt.

Voor mijn mails werkte ik altijd met Mozilla Thunderbird - POP3
Nu ik toch alles moet herinstalleren wil ik Thunderbird installeren met IMAP. daar ik vernomen heb dat dit nieuwer - beter - enz is en aangeraden wordt door Telenet die mijn provider is.

Maar ik geraak er niet. Ik verkrijg vele meldingen dat de naam en wachtwoord niet juist zijn - dat de gegevens niet kunnen worden opgevraagd - enz.
Ik heb reeds Thunderbird 3x herinstalleert maar verkrijg steeds dezelfde foutmeldingen.

Gaarne en tip wat ik nog kan doen, want ik nu reeds 8 dagen mijn mails niet kunnen nazien.

FLAMINGO šŸ¤“
 
Niets met Thunderbird te maken, blijf daar maar af.
De foutmelding is duidelijk : met de settings die je ingeput hebt kan TB niet aanloggen.

De kans is groot dat je met de foute poorten of zo probeert : die zijn voor IMAP immers anders dan voor POP3...

Zie link van lange pier : maar ga wel voor IMAP ... dan ben je voor lange tijd goed : POP3 zal niet lang meer ondersteund worden (Zoals Telenet overigens op die pagina ook zelf zegt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan