Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op een nieuwe (lege) HD moet uiteraard eerst een nieuw besturingsysteem (en de nodige drivers van Acer) geinstalleerd worden vooraleer van deze HD kan opstarten.
Dan boot hij niet vanaf de CD/DVD, of is die CD/DVD niet bootable.
BIOS instellen zodat die eerst vanaf het DVD station opstart... UEFI indien nodig uitschakelen.
Ja is booteble dvd mijn Windows ,
Maar kan het zijn dat mijn bios weg is,graal niet meer in bios .zo ja hoe kan ik die terug zetten , als hij niet opstart?
Je BIOS verwijderen is niet zo gemakkelijk, dus dit zal wel niet het geval zijn.
Je BIOS raadplegen doe je dmv F2 te drukken tijdens de POST (vlak na het starten van het toestel), zoals reeds beschreven in post #4.
Nee graal niet in bios niet met f2 ook niet met f8 of met f12 heb alles geprobeerd ook del toets druk zelfs konstand op de toetsen op af ik weet het niet meer ik denk naar de winkel en betalen maar
Nee graal niet in bios niet met f2 ook niet met f8 of met f12 heb alles geprobeerd ook del toets druk zelfs konstand op de toetsen op af ik weet het niet meer ik denk naar de winkel en betalen maar
Met F2 moet dit lukken. Maar met nieuwere toestellen is het tijdmoment waarop dit mogelijk is vrij kort. Dus laptop opzetten en meermaals snel achter elkaar op de F2 toets drukken... totdat je in het BIOS komt. Dit lukt zelden of nooit door éénmalig de betreffende toets in te drukken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.