Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het meest voor de hand liggend is om de beveiliging op orde te krijgen.Als ik een computer had met een steeds onveiliger wordende Windows zou ik hem gewoon blijven gebruiken.
Heb hier alles eens gelezen, heb familie en kennissen die oudere toestellen hebben, en die vragen me wat ze moeten doen. Nieuwe pc kopen zien verschillende onder hen niet zitten, vandaar dat ik eens kijk naar de optie Linux, in verleden, jaren terug al eens een Linux geprobeerd, maar als Windows gebruiker viel me dat wel tegen. Zal nu al wel veel veranderd zijn zeker. Welke Linux versie installeren die gelijkend werkt als Windows, bestaat dit al? Ga er eens eentje proberen op een oude laptop.
Wat doen de meeste, surfen, facebook en zo´n zaken, overheidszaken waar je moet inloggen met ID of Istmi en mail.
Ik hoor het graag van de kenners.
Dat gaat enkel op als u ook over meerdere machines beschikt om mee te testen.indien u Linux wilt testen doet u dit via een virtal machine zoals virtualbox
zo kan u testen of dit iets voor u is.