Het zou helpen om een shortlist te maken voor Huawei smartphones. Ik sprak met iemand alle vorige iPhones versies gebruikte. Die persoon is recentelijk overgestapt naar naar het chinees merk, omdat het praktisch een cloon is (bij gebruik) van de iPhone (hoewel het Android) , omdat Apple al te vlug er voor zorgt dat modellen 'ontoereikend' worden maakt, en omdat de chinees stukken voordeliger is. Ik merk echter dat er een van Huawei een hoop modellen op de markt zijn.
Gewenst : vooral gebruiksvriendelijk, Wifi en G, Dual sim niet noodzakelijk. Goede fotografie mag zeker.
Aankopen in eigen land (anders altijd problemen).
Prijslimiet is niet vast; sterk afhankellijk van de concurrentie, promoties, solden.
Geen noodzaak aan : Oversized display (geen spellejes, geen films).
Mocht er werkelijk spyware zijn ingebouwd, kan mij geen barst schelen. Amerika is nu toch al een open boek. Google's bollewinkel zal vermoedelijk terug toegelaten worden door nieuwe VS president met hersens.
Ik heb weinig tijd uit pure noodzaak.
Bedankt aan wel geïnformeerde gepassioneerden.
Gewenst : vooral gebruiksvriendelijk, Wifi en G, Dual sim niet noodzakelijk. Goede fotografie mag zeker.
Aankopen in eigen land (anders altijd problemen).
Prijslimiet is niet vast; sterk afhankellijk van de concurrentie, promoties, solden.
Geen noodzaak aan : Oversized display (geen spellejes, geen films).
Mocht er werkelijk spyware zijn ingebouwd, kan mij geen barst schelen. Amerika is nu toch al een open boek. Google's bollewinkel zal vermoedelijk terug toegelaten worden door nieuwe VS president met hersens.
Ik heb weinig tijd uit pure noodzaak.
Bedankt aan wel geïnformeerde gepassioneerden.