Beste,
Ik had op het internet gelezen dat het mogelijk was op een account te verbergen.
Dit heb ik gevonden en toegepast :
ik had wel een nieuwe gebruiker aangemaakt, maar ik was vergeten admin rechten toe te kennen;
als ik nu een programma wil install<; krijg ik een venster dat vraagt om het admin gebruikersnaam en pasw<; in te geven.
Maar dit gaat niet. ik kan enkel nee selecteren.
Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt me niet om mijn account terug zichtbaar te maken<;
kan iemand mij helpen aub.
Er stonden belangrijke bestanden op mijn schijf<;
Ik kan zelf windows niet opnieuw install<;
Gr,
Michael
Ik had op het internet gelezen dat het mogelijk was op een account te verbergen.
Dit heb ik gevonden en toegepast :
Accounts verbergen
Moet een specifiek gebruikersaccount uit het aanmeldscherm worden verwijderd, bijvoorbeeld omdat deze alleen gebruikt wordt voor het regelen van de toegangsrechten van via het netwerk gedeelde bestanden? Maak dan met de registereditor een DWORD-waarde aan met de inlognaam (zoals deze onder C:\Gebruikers staat vermeld) en de waarde 0 (bijvoorbeeld: Menno=0) in de registersleutel HKLM\SOFTWARE\ Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\ SpecialAccounts\UserList (zijn de registersleutels SpecialAccounts en UserList nog niet aanwezig dan moeten deze eerst worden aangemaakt).ik had wel een nieuwe gebruiker aangemaakt, maar ik was vergeten admin rechten toe te kennen;
als ik nu een programma wil install<; krijg ik een venster dat vraagt om het admin gebruikersnaam en pasw<; in te geven.
Maar dit gaat niet. ik kan enkel nee selecteren.
Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt me niet om mijn account terug zichtbaar te maken<;
kan iemand mij helpen aub.
Er stonden belangrijke bestanden op mijn schijf<;
Ik kan zelf windows niet opnieuw install<;
Gr,
Michael