iso bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Recent haalde ik een iso bestand van een dikke 6Gb binnen. Zonder dual-layer cd/dvd speler kan dit blijkbaar niet gebrand worden op 1 dvd-schijfje. Poging om dit bestand over te zetten op een stickje, wordt geweigerd wegens "te groot" (?!), terwijl er ruim voldoende plaats is op deze stick. (zo kan ik bv. bij een vriend dit laten branden). Het progje "Rufus" geeft aan dat er een bepaalde 'compressie' gebruikt wordt en doet het dus ook niet. Kan er mij iemand vertellen hoe ik dit kan oplossen ? Bedankt bij voorbaat.
 
men heeft u op een dwaalspoor gezet omdat deze de naam .iso meegekregen heeft ..
het is duidelijk een winzip bestand dat uitgepakt dient te worden ..
m.a.w. je kan deze dus niet als een iso gaan branden op een dvd of je een usb aanmaken ..
*je dient deze effectief uit te pakken en je kan vervolgens hetgene er in het groen gekleurd is op een stick zetten .. om deze vanaf een stick te installeren door de autorun toepassing op te starten als zijnde de administrator ..

240079
 
Laatst bewerkt:
GELUKT !! … en sorry voor mijn late reactie, maar heb - dank zij jullie - terug iets bijgeleerd ! Zoals aangegeven klaarde Winrar de klus ! Thread mag als 'opgelost' gesloten worden met natuurlijk herhaalde dank voor allen !
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan