Waarom wil je een setup op dvd branden dat doe ik al 3 jaar niet meer, ik open de iso of image met deamen tool Daemon Tools Lite 4.35.5 - Freeware - Pctuts Helpforum bespaar je dvd of cd uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk heb ik in vraag #1 niet duidelijk genoeg gespecifieerd dat dit ISO-bestand op mijn harde schijf stond. Dat ik gisteren pas dit heb geunzipt, daarna 'setup'. Dan pas heb ik alles op 2 DVD's gebrand.
Toch bedankt voor de opmerkzaamheid.
Wat ik niet begrijp dat de double layers maar zoveel gebruikt worden. Je vind ze ook niet overal. Nochthans kunnen er veel problemen voorkomen worden als ge een double layer gebruikt.
Inderdaad met Dvd Shrink kan je de films op 4,3gig brengen. Dat scheelt enkel in eventueel weglaten van overbodige zaken ofwel kijken op een "mindere" kwaliteit.
Maar zo een omweg maken om een programma te schrijven of te gebruiken, dat begrijp ik niet.
Ik heb hier bij mijn voorraad enkele double layers liggen. Dat zou toch standaard bij iedere gebruiker moeten liggen. Wel niet in de hoeveelheid zoals de gewone dvd's maar toch een paar. Voor de prijs moet je het niet laten. Ook sedert een paar jaren standaard spelers in de pc die dit aankunnen.
Ik brand zelden meer iets. Soms eens een audio CD voor in de auto.
Een film die ik gedownload heb, kijk ik via de mediaserver op TV en brand deze nooit.
Ik bewaar verder alles op harddisks en de echte belangrijke data staat tevens ook nog ergens Online.
dit komt helaas niet in aanmerking voor de definitie van mediaserver. ik zou eerder omschrijven als een blackbox met een eigen OS en een harde schijf.tussen de blackbox en de pc zin er bepaalde aansluitingen, meestal mini-usb voor het overdragen van data (film,foto's en muziek). eens dat die data overgedragen is, kan het toestel onafhankelijk werken en de opgenomen signalen weergeven op willekeurige tv of muziek installatie via scart of ... .Neen. Ik heb gewoon kabel tv van Belgacom. Dus met een b-box of (digibox) tussenin.