Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een map bijvoegen aan een iso-bestand. Google geeft mij een heel reeks mogelijke programma's. Welk programma heeft jullie voorkeur?
 
ik gebruik daarvoor Power.iso *deze is echter niet gratis !

het iso bestand dat jij wenst te bewerken moet dit dan een iso bestand blijven ...zodat deze opstartbaar blijft ...
*gaat het hier om een Windows.iso of eerder om een film dat als een .iso bestand werd aangemaakt !
 
Het betref de iso van Visual Basic, die moet op een DVD gebrand worden om te kunnen installeren op de pc maar ik wil de update4 (exe) er bij op branden. Dan heb ik alles samen en gaan ze niet verloren. En een gratis program is natuurlijk het ideaal.
 
Laatst bewerkt:
heeft deze iso de naam " VS2013_WDX_ENU.iso " indien zo is dit een niet opstartbaar bestand volgens Poweriso ...
in dat geval kun je de iso gewoon openen in de verkenner van de Windows 8 -8.1
om dit te kunnen doen dien je de iso met rechts aan te klikken en "openen met" te selecteren ..je kiest dan hier voor de" Windows verkenner ".
je ziet dan de inhoud van deze VS2013_WDX_ENU.iso deze dien je dan te kopieeren naar een nieuwe map die je daar voor heb aangemaakt ...
deze map geef je bijvoorbeeld ook de naam "Virtual Basic Updated " mee ...en in deze map plaats jij dan de update VS2013.4
het is dan deze map dien je dan dient te bewaren .
*je kan deze map ook comprimeren en de extensie veranderen naar .iso
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan