Status
Niet open voor verdere reacties.
ben aan het twijfelen welk eentje ik zou kiezen kunnen nog goede toestellen zijn natuurlijk vb MSI
 
Hij komt dus op 1148,95 thuis bezorgt. Ik vind dit wel een mooie en hij beschikt ook over een 120 GB SSD
 
veel plezier ermee ...
tip : maak de herstel dvd's aan bij de eerste in gebruiks name , de meesten vergeten dit wel eens !
 
hihihihi dat doe ik altijd zelfs met pc's die ik herstel steek ik een partitie verborgen met daar een image op van de schijf :)
 
je bedoelt dat je telkens de recovery dvd's aanmaakt van de pc's die jij onder handen krijgt , om te herstellen ....
indien zo dan veronderstel ik ook dat je deze dvd's ook aan de eigenaars van de pc mee geeft ...
sommigen merken laten het aanmaken van de recovery dvd's maar 1 maal toe ( indien je deze dus bij hou , dan hebben zij dus een probleem ! )
 
Alle laptops bezitten tegenwoordig een factory reset procedure. Dus tijdens opstarten via een bepaalde toetsencombinatie naar de recovery console gaan en van daaruit de factory reset uitvoeren. Het resultaat is hetzelfde. Zolang de HDD niet defect is gaat zulke procedure altijd het snelste werken. Wil je een externe backup, dan kan je best met een imaging tool werken en een externe HDD. DVD's of CD's vertrouw ik niet, gaat trager, je hebt er veel van nodig en zijn sneller beschadigd.
 
idd :) heb ik ook al ondervonden :)
maar is wel handig als je een oud pcke hebt die je moet herstellen en die hd is leeg kan je wel gebruik maken van die partitie natuurlijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan