Windows 10 Ik zou Corel Paintshop pro willen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik zou Corel Paintshop pro willen verwijderen. Vind echter nergens een uninstal of mogelijkheid om te verwijderen. Het gaat om Corel PaintShop Pro 2020 v22.1.0.43 x64 Portable.
Heb dit ergens als proef opgehaald maar kan het niet verwijderen. Staat niet bij programma's en ook nergens anders te vinden.
Wie weet een mogelijkheid om dit volledig te verwijderen?
 
"De applicatie" is in deze situatie dan de installer (setup). Dit is dan het process dat je monitort. Allemaal mogelijk. Alleen niet zo eenvoudig als je dat nog nooit gebruikt hebt, geef ik toe.
 
ja, begrijp ik. Je wordt letterlijk overdonderd met informatie. Dan is het de bedoeling dat je de filter gaat instellen om zo de hoeveelheid data die er echt toe doet te beperken. Maar het is zeker geen beginnerstool... geef ik toe. Maar je haalt er vrijwel zeker de oorzaak uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Als ik zie wat er allemaal al is geopperd en welke pogingen je allemaal al hebt gedaan denk ik dat een 'propere' herinstallatie van Windows én Corel (+ andere soft) véél sneller was geweest ! Weet je natuurlijk nooit op voorhand als je eraan begint, maar het is (m.i.) tijd om conclusies te trekken...
 
Ik laat het zoals het is. Ik zie uit naar een alternatief. Maar het wordt bijna zeker alles opnieuw kennen en terugvinden wat ik gewoon was te doen.
 
Ha conclusie pluk het niet via o.a. nzbindex, maar gewoon proefversie van corel zelf.
En wil je portable, doe dat dan zelf.
En wil je per se portable downloaden van een of andere site, laat dan je download, als die er door heen gekomen is, nog even apart scqnnen op rottigheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan