Meer nachtmerries in Windows 10, aangezien de nieuwste update van Microsoft uw pc zou kunnen vertragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1584723233691.png

WINDOWS 10-gebruikers ondervinden opnieuw problemen en deze keer lijkt het erop dat de updates van Microsoft pc's vertragen.
Een nieuwe set patches heeft nog meer verdriet veroorzaakt bij fans van dit enorm populaire besturingssysteem. Volgens het team van Window Latest vertragen sommige updates de opstartsnelheid van pc's en maken ze zelfs eenvoudige taken frustrerend traag.
De getroffen versies lijken KB4535996, KB4540673 te zijn en de laatste rapporten suggereren ook dat KB4551762 mogelijk problemen veroorzaakt.

Gebruikers klagen over de problemen op forums en Windows Latest heeft ook talloze tests uitgevoerd om te zien of ze kunnen ontdekken wat er mis gaat.

Het laden van KB4535996 op drie afzonderlijke machines resulteerde in een vertraging van de prestaties - eenmaal verwijderd waren de oorspronkelijke prestaties van de hardware weer normaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ik heb geen problemen ondervonden en bij het nakijken zie ik dat ik geen van bovenstaande KB's heb ontvangen.
 
KB4536996 heb ik ook niet ...
KB4540673 heb ik wel, geinstalleerd op 11/03
KB4551762 heb ik 2x geinstalleerd (?), op 13/03 en nog eens op 16/03

Geen problemen mee ... zeker geen vertraging.
 
Ik kreeg hier na de update KB4551762 een BSOD met melding 0x800f0988 0x800f0900

Ik heb een image terug moeten zetten vanavond op mijn hoofd pc en die draait hier nu weer als een zonnetje.

Dat was lang geleden dat ik dat toen nog onder Windows 7 heb moeten doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan