Smartphone icybox met USB - c rechtstreeks op een smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vraag die ik me nog stel is de volgende.
De smartphone in gebruik is een HTC U11 eyes van 2018, die om een of andere reden Android 7.1.1 heeft ipv de opgegeven android 8.0 oreo.
Een upgrade werd nooit aangeboden en de beschikbare app zijn beperkt, ik vermoed om deze redenen.
Nu stel ik me de vraag waarom ik met de icybox rechtstreeks op de smartphone aangesloten, ik er niet in slaag een free app te vinden (bestandsbeheer) die het mogelijk maakt om data rechtstreeks op die schijf over te zetten zonder tussenkomst van een pc. Draadloos vind ik minder interessant, er moet maar een storing in de verbinding komen ...
Is het mogelijk met modernere hardware of recentere andriod om data over te zetten op een externe schijf of usb stick met usb - c aansluiting?

Bijkomend vraag ik me af, zal ik upgrades kijgen indien ik een officiele android 8 rom flash op het apparaat.
Dit heb ik ook nog niet kunnen vinden, in ieder geval niet bij de officiele site voor België.
Reden aan deze smart vast te houden is de goede neutrale beeldkwaliteit van de camera en de goede batterij met vrij lange autonomy en nog steeds goede performance overall (voor non gaming).
 
Een upgrade van u Android zal niet via de officiele weg kunnen gebeuren. Je zal een custom rom moeten installeren indien je deze nog vindt.
Of die icybox dan wel zal werken, is nog zeer de vraag. Normaal gesproken worden alle apps ondersteund vanaf Android 6 en hoger. Jij hebt 7, dus zou dit nu nog moeten lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan