Hoe omgaan met verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om alle ziekten te voorkomen, te vermijden en te bestrijden: drink onveranderlijk zoveel mogelijk losse thee van hoge kwaliteit.

Bij voorkeur ongefermenteerde. (Groen of wit dus).

Spoelt alles door en weg wat schadelijk is.
Juist ja, jij drinkt heel erg graag thee. Ik hou eerder van zoetere thee, zoals rozenbottel thee. winter thee, maar niet van die comerciele thee in builtjes, maar verse thee zoals jij gebruikt. Die groene of witte thee drink ik helemaal niet graag, ook niet met citroen erbij of zo. Wat dan nog net niet te zwaar ongefermeteerd is om nog werkzaam te zijn. Dan maar thee dat ik wel graag drink en dus minder gezond, maar geen koffie voor mij.
Ik kijk wel zo niet zo erg naar die antioxidanten en zo. Ken dat wel allemaal. Ken er iets van, maar zeker niet genoeg om er een deftig gesprek over te voeren.
 
Ik ben ook wel een thee leut. Al moet ik zeggen dat een flinke klets whiskey daarin ook wel eens wil helpen om te verdoven.
Veel te laat begonnen met computers, eerste was een windows 95 met zo een scherm op de platte kast.
Het zal mijn tijd wel duren, heb niet meer zo lang te gaan.
Na mij de zondvloed zoals ze hier zeggen in Brabant.
 
Geef mij, zeker met dit minder goede weer op tijd en stond een goede wiskey puur. Moet nu alleen oppassen met mijn medicatie. Wil mijn schat niet in de problemen brengen. Daarom houd ik nog veel te veel van hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan