hoe filezilla server testen

Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Hoi.Ben hier bezig met filezilla server te testen.Alle instellingen zijn gebeurd en ben logged on.

De vraag is nu hoe ik die kan bereiken.Waarschijnlijk moet ik eerst nog mijn firewall instellen en mijn router,maar hoe stel ik juist mijn router in.
 
Laatst bewerkt:
En? .............. Werkt het ??

Nog geen tijd gehad.Zal l het waarschijnlijk maar kunnen testen als we terugkomen van vakantie oftewel morgen;)
Zal waarschijnlijk deze zijn die is aangeduid op afb. hieronder of is het toch die andere.
Gaan ik dan geen problemen heen met het netwerk tss mijn pc en mijn vriendin haar laptop(intern).
 
Laatst bewerkt:
Nog geen tijd gehad.Zal l het waarschijnlijk maar kunnen testen als we terugkomen van vakantie oftewel morgen;)
Zal waarschijnlijk deze zijn die is aangeduid op afb. hieronder of is het toch die andere.
Gaan ik dan geen problemen heen met het netwerk tss mijn pc en mijn vriendin haar laptop(intern).

Nee dat is hem niet, dat is de firewire poort. Hioermee is ook een netwerk te maken.

Je moet LAN-verbinding hebben.
 
Minoe?

Minoe?

we stellen vast dat je ruim 2 weken niet online bent geweest voor deze topic. we gaan hem voorlopig als opgelost zetten, je kan nog wel posten erin.

we horen het wel hé?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan