Windows 10 heb een vraag over mijn apparaten google

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
mijn apparaten
staat Willebroek op
heb nog nooit in Willebroek geweest
wat moet ik doen is iets raar voor mij
 

Bijlagen

  • wilebroek.PNG
    wilebroek.PNG
    21.8 KB · Weergaven: 184
Ik ben niet zeker dus als iemand het zeker weet hoor ik het wel.
Ik vermoed dat dit een melding is van Gmail.
Mij hebben ze altijd gezegd dat het tot 25 km ongeveer kan schelen en het zo is om je privacy te beschermen.
Vermoed instanties het wel juister zullen weten waar je ongeveer zit.
 
de locatie word bepaald door je ip adres en al je aangesloten gekoppelde apparaten (denk nu aan je smartphone of tablet ) m.a.w. als dit te ver uit de buurt is dan dien jij je account beter te beschermen ..hier geeft deze bij mij mijn locatie exact aan ..aangezien "Groot" Beringen bestaat uit meerdere kleine gemeentes ...
240514




het volgende zegt google zelf over het bepalen van je locatie ..noteer dat er nergens iets vermeld staat betreffende de 25 km !

240513
 
heb een nieuw wachtwoord van mijn google acount
Willebroek blijft er opstaan
wat heb ik dan nog niet goed gedaan ?
en google zie geen probleem :rolleyes:

bij willebroek kan ik ook niet verwijderen daar staan geen 3 puntjes achter
 
Laatst bewerkt:
bij mij staat er al van in het begin hove en ben daar niet geweest .
het ligt aan de toekenning van het ip adres zegt zowel telenet, als bij mijn zoon die bij proximus is.
en zoals men hierboven ook aanduid :de bevoegde instanties weten wel perfect waar je zit
 
Ze zouden dit er beter niet op zetten, gewoon het land waarin je je bevindt. Dat zou beter zijn. Veel mensen die dit zien krijgen dan een kleine paniekaanval die nergens voor nodig is. Je kan er zelf niets aan veranderen. Dus gewoon negeren. Ze kunnen het niet 100% juist doen, al zou het wel kunnen, maar dan moeten ze hun locatie beheer anders doen. Dus niet mee inzitten. Het ligt gewoon aan de manier van hoe ze aan je locatie komen. Die is niet waterdicht.
 
dank jullie wel voor de berichtjes mamsie en cve
;)
ik dacht al dat het zoiets was omdat bij google account beveiliging er een groen vinkje stond
dacht dat moet dan toch in orde zijn
 
Het is inderdaad in orde, Raymon. De locatie Willebroek is niet meer dan een schatting. Soms zit die schatting er zo'n 30 km naast, heb ik zelf gemerkt.
Toch is die lijst met locaties wel handig. Stel dat je Google account gehackt is en iemand uit Argentinië of Australië, heeft gebruik gemaakt van jouw Google account, dan kun je dat in die lijst zien. Overigens zal Google je dan hoogstwaarschijnlijk al een waarschuwingsmail hebben gestuurd.

Hieronder een lijst met mijn 'Onlangs gebruikte apparaten':

5d189d6893524-onlangs_gebruikte_apparaten.png


Lisserbroek is een redelijk goede schatting. Die plaats ligt circa 11 km van mijn woonplaats vandaan.
In die lijst zie je een uitroepteken achter mijn Lenovo tablet. Wat betekent zo'n uitroepteken? Volgens Google is er dan iets opmerkelijks aan de hand. Klik op het uitroepteken en je komt meer te weten:

5d189e64abcc2-ben_je_dit_apparaat_kwijtgeraakt.png


Ja, Google houdt het dus goed in de gaten. Stel dat ik dat tablet echt was kwijt geraakt, dan zou ik nu voor dat apparaat de toegang tot mijn Google account kunnen verwijderen. Dat doe ik niet, want ik heb dat tablet nog steeds. Het is alleen zo traag als dikke stront, daarom gebruik ik veel liever mijn iPad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Dat zo een Lenovo TAB2 zo traag heeft alles te maken met zijn karige hardware. Mijn dochter heeft een TAB 3 met betere hardware en ze is er tevreden over. Hij is natuurlijk Niet zo snel als een iPad, maar de prijs is ook 4 keer lager als een iPad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan