Online apps GooglePlay Store kan niet bereikt wordenn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik reeds aangemeld ben op mijn Google account en naar GooglePlay store wil om een App te downloaden, krijg ik melding dat ik werd uitgelogd. Men vraagt om 'opnieuw' aan te melden op de Google account. Dat is standaard procedure, te zot voor woorden. Ik doe het dus 'opnieuw', maar dan moeten ze bovendien eens checken "of jij het bent'; zotter dan zot dus.

Dan komt er een draaiend cirkeltje te voorschijn, dat voor de lol wissende kleurtjes vertoont. Dit blijft eeuwig draaien en dat is het dan ! Die servers moeten zeker miljoenen gebruikers natrekken ? Op GooglePlay store geraak ik dus nooit.
Dit gebeurt na herhaalde pogingen zowel met mijn Samsung tablet als met mijn Poco X3
 
Ik heb het fenomeen niet, net gechecked ... dus lastig om iets te deduceren.

Werkt je Google account voor andere zaken (vb. inloggen op Chrome, gebruik van Google Drive, etc...) wél ?
 
krijg jij niet toevallig ook de melding van dat er bijvoorbeeld vanaf een ander toestel werd aangemeld vanuit Tsjaad of eender waar ...
indien zo zou ik je aanraden om het google wachtwoord van al je toestellen pc's , tablet's enz... te veranderen .. neem een niet te gemakkelijke wachtwoord !
indien zo dan werd je google account gehackt en gebruikt door een ander.
 
Bedankt allen.
Was even bezig met andere zaken.
Het huidige ww is sterk, maar zal proberen met een nieuw.
Ik vermoed eerder dat sync niet actief is, want ik kreeg zonet een melding hiervan.
 
Het is inderdaad niet normaal dat jij je iedere keer moet her inloggen. Je zou zolang je toestel aan staat ingelogd moeten zijn. Het is anders lastig om u toestel automatische updates te kunnen uitvoeren. Automatische sync moet inderdaad aanstaan. Ik hoop voor u dat hiermee het probleem is opgelost, want er is eigenlijk geen probleem met Google Play. De store is normaal toegankelijk.
 
Het is nog niet opgelost. Momenteel is er het ene blauw scherm na het ander. Dit moet éérst worden aangepakt.
Op dit moment ben ik in safe mode. Nog geen blauw scherm gezien. De oorzaak kan niet achterhaald worden door WhoCrashed (free). Ik zet deze topic in de freezer.
 
Het is nog niet opgelost. Momenteel is er het ene blauw scherm na het ander. Dit moet éérst worden aangepakt.
Op dit moment ben ik in safe mode. Nog geen blauw scherm gezien. De oorzaak kan niet achterhaald worden door WhoCrashed (free). Ik zet deze topic in de freezer.
Dit klinkt niet goed. Ik denk dat jij best eens terug naar fabrieksinstellingen terug zet en hopelijk krijgt je toestel het probleem daarmee opgelost. Het lijkt erop dat er iets grondig mis is tussen je hard en software.
Kan je ook eens meedelen over welk toestel we hier praten? Merk en type graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan