Windows 11 Microsoft store

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik krijg nu al tweemaal deze mededeling, de eerste keer was dat de telefoonkoppeling net was bijgewerkt en nu deze

1705868917826.png


Is dit iets nieuw als er in de store een nieuwe versie is en een Microsoft account hebt, dat je die melding krijgt.
Vroeger ook met account gewerkt en nooit gekregen in die 30 jaar.

Bedankt,
Ed
 
Wat Wivy zegt zal je van de meldingen afhelpen, maar .... je apps blijven dan uiteraard de updates missen.
Die meldingen zijn misschien nét wél nuttig om die reden.

Ga naar de Store -> links onder 'Bibliotheek' en dan rechts boven 'Alles bijwerken' ... Laat al je apps daar eens bijwerken : dat kunnen er best een heel pak zijn ondertussen.
 
Die meldingen uitzetten heeft geen invloed op de updates ervan. Dit gaat enkel over meldingen, zoals; 'Die app is geupdate... etc'

Bij mij staan die praktisch allemaal uit, die meldingen.
 
Een notification is een gevolg van een actie, geen oorzaak. Een notification is iets waar men zich als gebruiker op kan abonneren. Standaard staat dit allemaal aan.
Het zou maar te zot voor woorden zijn moest een "melding" een actie verhinderen anders dan een melding/notification.

Applicaties allerhande kunnen met dit systeem meldingen sturen naar het Windows Notification pane. En de gebruiker kan kiezen welke meldingen hij hierin al dan niet wenst te ontvangen. En daar stopt het dan ook. Door meldingen af te zetten ga je echt geen andere functionaliteit uitzetten.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard mis je de updates daarom niet ... dat beweert ook niemand.
Het enige verschil is dat als er eentje achterwege blijft of fout installeert je ook van dat probleem geen melding meer krijgt.
Daarom dat ik dan hint dat het geen kwaad kan - als je de meldingen hebt afgezet - nu en dan eens even te gaan piepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan