Online apps Microsoft Store verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
bijgevoegde link openenen en lezen ....... en inderdaad TS: Topic Starter, ter info voor de nieuwelingen van deze site.
nog niet duidelijk nog steeds Chinees

systeem herstel : open instellingen --> systeem -> info -> systeembeveiliging

1691159351349.png


en voor een Herstelpunt te maken (zie afbeelding)
 
Kon ik maar : om een of andere reden is er nooit eentje te zien in mijn Windows 11 Home.
Die reden moet je niet ver zoeken denk ik ... herstelpunten staan waarschijnlijk niet aan. Dat moet je (op voorhand) aangezet hebben.

Zie #22 van @wivy na je reactie ! Daar staat het allemaal in detail uitgelegd ...

AI over herstelpunten :

"Ja, Windows 11 Home heeft herstelpunten. Herstelpunten zijn snapshots van het Windows-besturingssysteem op een bepaald moment. Ze worden gemaakt wanneer u bepaalde acties uitvoert, zoals het installeren van updates, stuurprogramma's of software. U kunt ook handmatig herstelpunten maken.

Herstelpunten kunnen worden gebruikt om uw computer te herstellen naar een eerdere staat als u problemen ondervindt. Als u bijvoorbeeld een update installeert die uw computer instabiel maakt, kunt u uw computer herstellen naar het herstelpunt dat is gemaakt voordat de update werd geïnstalleerd.

Om een herstelpunt te maken, gaat u naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Herstel > Systeemherstel. Klik op Een herstelpunt maken en volg de instructies op het scherm.

Om uw computer te herstellen naar een herstelpunt, gaat u naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Herstel > Problemen oplossen. Klik op Meer geavanceerde herstelopties > Herstel naar een eerder tijdstip en volg de instructies op het scherm.

Het is belangrijk op te merken dat herstelpunten geen back-up van uw persoonlijke bestanden maken. U moet uw persoonlijke bestanden regelmatig back-uppen om ze te beschermen tegen verlies."


Met dank aan Bard !
 
alles niet enkel uw persoonlijke bestanden zoals foto's video en documenten deze behouw je programma's moet je opnieuwe installeren kijk eerst een welke je hebt dat je die er na opnieuw kan installeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan