Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
NZBEE is een nieuw programma.
Het mooie van NZBEE is namelijk dat het wordt gehost bij verschillende cloud-hosting providers. Zo is er heel weinig kans op downtime en worden snelle laadtijden gerealiseerd.
Daarom gaat het laden vanuit de database ook direct vanaf de servers en hoef je niet eerst iets binnen te halen.

NZBEE is een programma voor Windows dat vergelijkbare functionaliteit biedt als programma's als Spotnet, SpotLite en het vroegere FTD. Het is een programma waarmee je kan zien wat er in de nieuwsgroepen op Usenet gepost is.
Daarnaast biedt het mogelijkheden om een NZB-bestand te downloaden of kan het je direct doorsturen naar een nieuwsgroepenzoekmachine. De nzb kan je dan bijvoorbeeld downloaden met grabit.

NZBEE kan je gratis downloaden

Voordelen:

  1. Snel en stabiel
  2. Handige links naar zoekmachines en/of NZB-bestanden
  3. Kan NZB bestanden aan SABnzbd ter download aanbieden
Nadelen:

  1. Registratie is noodzakelijk (dit doet men om accounts te kunnen blokkeren van mensen die zich niet aan de gedragsregels houden)


Hier kan je zien hoe je NZBEE installeert


Hier laat ik je zien hoe je gebruik maakt van NZBEE


De Bestanden met grabit downloaden

Hier laat ik je zien hoe je grabit installeert en een account toevoegt zodat je kan downloaden.
Heeft uw nog geen account dan kan je hier eens een kijkje nemen bij powernews.

 
ik heb me geregistreed maar er is een Authentificatie nodig en als ik hier mijn gebruikersnaam + wachtwoord ingeeft , geeft deze verdomt een foutmelding !
ale sé hoe kan da né ... ( gebruikers naam werd aanvaard bij het registreren maar deze word nu geweigerd!!)
 
ik heb me geregistreed maar er is een Authentificatie nodig en als ik hier mijn gebruikersnaam + wachtwoord ingeeft , geeft deze verdomt een foutmelding !
ale sé hoe kan da né ... ( gebruikers naam werd aanvaard bij het registreren maar deze word nu geweigerd!!)

Hier zonder problemen alles mogelijk. Ben je zeker van je wachtwoord? Kleine of hoofdletters.
 
ja Mik de gegevens worden juist ingegeven als bij het registreren ,doch met het verschil dat deze geweigerd word !
 
ja Mik de gegevens worden juist ingegeven als bij het registreren ,doch met het verschil dat deze geweigerd word !

Ik heb zelf nog eens ongeweten een paswoord ingegeven met de overtuiging dat de kapitals afstonden. Heeft ook een tijdje geduurd voor ik het doorhad.
Kan je geen paswoord opnieuw aanvragen?
Ik heb ook bij het registreren na tweemaal het paswoord ingegeven te hebben niet kunnen inloggen. Nadien bleek dat ik niet doorgescrold had en niet op registreren gedrukt had.
Toen heb ik de procedure herhaald en wel op registreren gedrukt. Hierna geen probleem meer.
 
this blijkbaar verholpen toen ik juist NZBee opstarte werkte hij zoals het hoort ...(denk dat ze gisteren effe er uit waren )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan