E-mail Een popup (van Microsoft zelf) verhindert gebruik van Outlook 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Onderstaand screenshot toont hoe Outlook blokkeert. Niets kan nog worden gedaan, tenzij klikken op Meer informatie.
Daarmee start ik een volledig nutteloze informatieve reclamecampagne. Ik kan niet verder werken. Wat kan ik doen om die popup te verhinderen?
Bedankt.

1693642714764.jpeg
 
De aangeboden informatie was eigenlijk de aanleiding om van alles te proberen.
Dit proberen heeft geleid tot een complete crash van de PC. Ik keb hem moeten binnenbrengen bij een locale computerwinkel.
Het duurde twee weken vooraleer deze computer kon worden hersteld.

Het is onbegrijpelijk en totaal onaanvaardbaar dat een commerciële pop-up van Microsoft opduikt in een toepassing.
Ik was trouwens niet de enige die het ondervond.
 
Oei, dat is sneu. Nu vind ik ook wel dat niet alle instellingsmogelijkheden binnen een Microsoft account voor iedereen nog een hapklare brok is. Men kan er flink mee in de knoei geraken zoals je helaas zelf hebt ervaren. Wat jammer toch.
Wel bedankt voor de terugkoppeling.
 
De aangeboden informatie was eigenlijk de aanleiding om van alles te proberen.
Dit proberen heeft geleid tot een complete crash van de PC. Ik keb hem moeten binnenbrengen bij een locale computerwinkel.
Het duurde twee weken vooraleer deze computer kon worden hersteld.

Het is onbegrijpelijk en totaal onaanvaardbaar dat een commerciële pop-up van Microsoft opduikt in een toepassing.
Ik was trouwens niet de enige die het ondervond.
De aangeboden informatie was;
- Scroll eens tot beneden
- Uitleg over de pop-up

Daardoor een crash (hardware? software?) oplopen is wel ongeloofwaardig.
En dan zou dat alles komen door het "opduiken" van een informatieve pop-up van MS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan