Varia Welke Smartphone gebruik jij of jullie in het gezin?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Na 2 jaar deze eens gedaan te hebben lijkt het mij leuk om dit nu nog eens te doen.

Ikzelf heb een Huawei P Smart 2019
Mijn vrouw heeft een Nokia 7.1
Mijn 2 zonen hebben elk een Xiaomi Redmi Note 8T
Mijn dochter heeft een Nokia 3
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Ikzelf sedert vorige week een Samsung galaxi A51, dit omwille dat mijn oude getrouwe Alcatel, een gewone gsm, slijtage problemen begon te vertonen. Mijn schat heeft ook nog zijn oude, vertrouwde bea-fon omdat hij niet met een smartphone overweg kan en onze inwonende kleinzoon heeft ook een Samsung galaxi, weet alleen niet meer welk model.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Ik zelf nu een samsung galaxy 20s+
dochter heeft ook een galaxy maar weet niet welk model
vrouw i-phone 6
en de zoon die hier inwoont ergens een merk uit japan omdat die daar 3 jaar gewoond heeft
Dat is nu eens een heel interessant iets se voor mij. Die telefoon van de zoon. Daar wil ik wel meer over weten.
 
het merk zou go8 zijn , maar zou zelfs nog niet gemakkelijk te vinden zijn in japan
Dank je voor de info, maar op internet vind ik er helaas niets van terug. Zal een merk zijn dat enkel lokaal ter verkrijgen zal zijn vrees ik. Maar daarom is dit juist voor mij heel erg leuk. Werkt dit goed hier? Wat zijn de specs? Wat heeft er hem toe geleid om voor dit toestel te kiezen? Ik begrijp ook wel dat je hem daar niet lastig mee kan vallen omdat ik dit leuk vind. Alvast bedankt om hem naar het merk te vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan