Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na 2 jaar deze eens gedaan te hebben lijkt het mij leuk om dit nu nog eens te doen.
Ikzelf heb een Huawei P Smart 2019
Mijn vrouw heeft een Nokia 7.1
Mijn 2 zonen hebben elk een Xiaomi Redmi Note 8T
Mijn dochter heeft een Nokia 3
Dat is nu eens een heel interessant iets se voor mij. Die telefoon van de zoon. Daar wil ik wel meer over weten.Ik zelf nu een samsung galaxy 20s+
dochter heeft ook een galaxy maar weet niet welk model
vrouw i-phone 6
en de zoon die hier inwoont ergens een merk uit japan omdat die daar 3 jaar gewoond heeft
zal hem deze avond eens vragen wat het merk isDat is nu eens een heel interessant iets se voor mij. Die telefoon van de zoon. Daar wil ik wel meer over weten.
het merk zou go8 zijn , maar zou zelfs nog niet gemakkelijk te vinden zijn in japanDat is nu eens een heel interessant iets se voor mij. Die telefoon van de zoon. Daar wil ik wel meer over weten.
Dank je voor de info, maar op internet vind ik er helaas niets van terug. Zal een merk zijn dat enkel lokaal ter verkrijgen zal zijn vrees ik. Maar daarom is dit juist voor mij heel erg leuk. Werkt dit goed hier? Wat zijn de specs? Wat heeft er hem toe geleid om voor dit toestel te kiezen? Ik begrijp ook wel dat je hem daar niet lastig mee kan vallen omdat ik dit leuk vind. Alvast bedankt om hem naar het merk te vragen.het merk zou go8 zijn , maar zou zelfs nog niet gemakkelijk te vinden zijn in japan