Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Heb tot 2 keer toe een schone installatie gedaan van Windows 7 Ultimate op een tweedehands PC.Geinstalleerd vanaf de dvd speler.
De installatie is goed gegaan, alleen als ik nu een muziek cd af wil spelen vanaf de dvd speler geeft hij de melding:
D:/
Toepassing is niet gevonden.

Heb al wat gezocht op het web,maar nog niks bruikbaars kunnen vinden wat geholpen heeft.
Kijk ik bij mijn computer en klik op de dvd dan staat er niks in, terwijl er een muziek cd in zit.
Klik ik aan de linkerkant onder d: dan vind hij wel de tracks.

Wie heeft er misschien een oplossing voor mij.

Groetjes Freddie.
 
freddie, als je een audio schijfje in de cd/dvd lezer legt, krijg je dan ook dit scherm te zien?

audio_cd.JPG
 
Bekijk bijlage 11785Bekijk bijlage 11786

Heb inmiddels ook al cd schijfjes geprobeerd te openen met data en werkt perfect.
Cd's met software ook.
Hij doet precies wat hij doen moet.
Het enige probleem waar ik ook wat foto's van mee stuur is om muziek te openen.
CD of DVD maakt niet uit.
Heb verder ook al de mogelijkheden/instellingen geprobeerd m.b.t. instellingen van w7.

Hier zie ik dus dat je geen audio cd's kunt lezen en afspelen.
Lukt het wel om bijvoorbeeld MP3 o.i.d. te lezen of af te spelen ??

Ik vermoed dat de player die je nu gebruikt geen audio cd's kan afspelen.
Installeer eens VLC player.
 
Beste Pluis,

deze werd al aanbevolen door Swake in reactie #27 met een negatief resultaat.

De gevraagde items werden helaas nog niet gepost.
sorry maar vind dat het geen zin heeft om te antwoorden op antwoorden zo kan de TS helemaal niet meerr volgen hoor!!! wacht gewoon TS iets antwoord!!!
 
Beste navarro,

in reactie #63 werd een reactie gepost welke al in reactie #27 te lezen was: het installeren van VLC. Correct of niet correct ?

wacht gewoon TS iets antwoord!!!

Inderdaad navarro: DDragon80 vroeg een screenshot van de desktop en ik vroeg naar de volledige type-aanduiding van de HP met de wetenschap in het achterhoofd dat de installatie niet correct werd uitgevoerd. Zo ver zijn we dus momenteel.

Het heeft dan ook weinig (lees: geen) zin om in dit topic nog verdere tips te posten alvorens freddie heeft geantwoord op de openstaande vragen.

Overschot van gelijk navarro. (y)
 
@ freddie, we zijn momenteel zo'n kleine 48 uur verder na de laatste reactie van jou in je topic. Een bezoekje aan je profiel geeft echter meteen de zekerheid dat je gisteren nog online was, dus denk ik dat we er mogen vanuit gaan dat je ondertussen ook alle reacties hier hebt gelezen, ja toch ?

52b9d1d19501c-freddie.jpg


Blijft dus de vraag of de eerder gevraagde gegevens al dan niet nog gepost worden? :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan