Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Heb tot 2 keer toe een schone installatie gedaan van Windows 7 Ultimate op een tweedehands PC.Geinstalleerd vanaf de dvd speler.
De installatie is goed gegaan, alleen als ik nu een muziek cd af wil spelen vanaf de dvd speler geeft hij de melding:
D:/
Toepassing is niet gevonden.

Heb al wat gezocht op het web,maar nog niks bruikbaars kunnen vinden wat geholpen heeft.
Kijk ik bij mijn computer en klik op de dvd dan staat er niks in, terwijl er een muziek cd in zit.
Klik ik aan de linkerkant onder d: dan vind hij wel de tracks.

Wie heeft er misschien een oplossing voor mij.

Groetjes Freddie.
 
Ik heb alles nagelopen in apparaatbeheer.Er is een apparaat waar een geel uitroepteken voor staat.Deze driver krijg ik niet gevonden.Dit is:pCI Seriële poort.De rest zijn allemaal in orde.

Een geel rondje met vraagteken verwijst naar niet geïnstalleerde drivers
Een geel rondje met uitroepteken verwijst naar verkeerde drivers
Een geel driehoekje met uitroepteken verwijst naar een defect apparaat
 
Daar heb ik denk ik nog geen software voor op staan.Ben al heel lang bezig met alle problemen die ik tegenkom.Wat kun je trouwens afleiden van een screenshot van mijn desktop?
 
reactie

reactie

Voor vandaag stop ik ermee.Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle reactie's en hulp.Begin nu toch wel een beetje moe te worden van de computer.

GroetjesFreddie
 
Kijk, ik ga eerlijk zijn. Je hebt een Windows van over de 200 EUR op een 2de hands PC geinstalleerd? Realistisch? Niet echt... Je ontkent dat het om een piratenversie gaat? Al merk ik op de achtergrond van je dialogbox zo'n blits Windows 7 logo welk daar wel eens voor gebruikt wordt... We zijn hier van goede wil, maar niet blind.

De fout die je krijgt zet hier veel mensen aan het werk om de oorzaak te achterhalen. Terwijl dit mogelijk te wijten is aan een slechte configuratie van het Windows installatie medium. Wees aub eerlijk.
 
Het is maar één gokje..in een grijs verleden had mijn DVD player ook kuren...ben naar apparaat beheer gegaan..eigenschappen..installatie...ongedaan maken...pc op nieuw starten en Windows installeerde player terug..problemen gedaan!
 
navarro, dat kan kloppen want in jouw geval denk ik dat je er mag vanuit gaan dat je PC correct geïnstalleerd was en dit is hier duidelijk niet het geval. Als freddie uitgerust is en weer fit en monter online komt kijken we met zijn allen uit naar het gevraagde screentje en de gegevens van de HP, dan kan er al dan niet verder gebrouwd worden, niet?
 
das natuurlijk ook mogelijk ...
bedankt voor deze rechtzetting ...
wat het probleem betreft van het niet kunnen lezen van een cd waar muziek op weg geschreven werd ...werd deze cd door u zelf gebrand en is deze eerder wel bruikbaar geweest ?
 
Het lijkt wel of ik nu ineens van criminele activiteiten beschuldigd word.

Niemand zegt dat je een crimineel bent he....Admin Ddragon heeft het recht om je dit te vragen...omdat er op forum alles legaal moet zijn!!!
meer hoef je daar niet achter te zoeken hoor
 
Wat betreft de vragen van qtex daar heb ik allemaal al antwoord op gegeven.Cd muziek was gewoon een willekeurige cd van Elvis.Helemaal origineel.Maar andere mp3 muziek herkent de speler ook niet.Krijg steeds dezelfde foutmelding.Zelf gebrand of origineel.Maar ben van plan om het probleem eens bij de reparateur voor te leggen,want er gaat me veel te veel tijd in zitten die ik niet heb.Dacht even snel een tweedehands pc te installeren die ik heb gekocht.Maar valt allemaal tegen dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de moeite en de hulp die hij heeft gegeven.

Met vriendelijke groet,

Freddie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan