Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Heb tot 2 keer toe een schone installatie gedaan van Windows 7 Ultimate op een tweedehands PC.Geinstalleerd vanaf de dvd speler.
De installatie is goed gegaan, alleen als ik nu een muziek cd af wil spelen vanaf de dvd speler geeft hij de melding:
D:/
Toepassing is niet gevonden.

Heb al wat gezocht op het web,maar nog niks bruikbaars kunnen vinden wat geholpen heeft.
Kijk ik bij mijn computer en klik op de dvd dan staat er niks in, terwijl er een muziek cd in zit.
Klik ik aan de linkerkant onder d: dan vind hij wel de tracks.

Wie heeft er misschien een oplossing voor mij.

Groetjes Freddie.
 
Freddy,
Misschien eens kijken bij Computerbeheer > Schijfbeheer. Staat de DVD daar met een letter (gewoonlijk E)? Zo niet, dan kan je het daar verbeteren.
MVG
Walter
 
Hallo Freddie

De installatie is goed gegaan, alleen als ik nu een muziek cd af wil spelen vanaf de dvd speler geeft hij de melding:
D:/
Toepassing is niet gevonden.

Rechtsklik eens op zo een muziekbestand (track)
Kies voor openen met en selecteer een programma waarmee je het bestand wil openen.

Kijk ik bij mijn computer en klik op de dvd dan staat er niks in, terwijl er een muziek cd in zit.
Klik ik aan de linkerkant onder d: dan vind hij wel de tracks

Klik op Computer en klik linksbovenaan op Opganiseren .
Selecteer daar Indeling : Welke vakjes zijn daar allemaal aangevinkt voor de weergavevensters?
 
Heb ik veranderd,maar heeft niks geholpen.Het vreemde is dat hij de installatie dvd van Windows 7 wel de bestanden laat zien die er op de dvd staan en geen muziek cd.
 
Oplossing 1 heb ik geprobeerd en standaard staat er WMP ingesteld.

Oplossing 2 heb ik ook gedaan en dan staat er onder organiseren---indeling alles aangevinkt in dat rijtje.

Heeft ook nog niks geholpen.

Zoals ik al vermelde laat hij wel zien wat er op de installatie dvd staat vanWindows 7 en geen originele muziekbestanden van een cd.
 
Heb er net een WPI DVD in gestopt en daar reageert hij precies zo op als het moet.Vraagt keurig wat ik wil doen.Dus blijkbaar heeft hij de problemen alleen met muziek bestanden
 
Werkt je CD / DVD Drive niet meer zo als het moet ... op de Windows 8...Win8.1 of eender welke Windows 7
Herkend deze geen cd's /dvd’s meer of worden ze gewoon geweigerd ...?

Dan dien je de Upper & Lowwer filters te bewerken in het register ...

hier is er een filmpje van ...
[video=youtube;GMu-gCxqRMs]http://www.youtube.com/watch?v=GMu-gCxqRMs&feature=player_embedded#t=0[/video]

werkwijze :

klik op start -> run - Type : regedit

Ga naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Control / Class /
zoek hier dan naar "4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318"

zoek bij eigenschappen bij “UpperFilter” en “LowerFilter” en breng de waarde op 0.

Je dient wellicht zelf 2 register sleutels aan te maken ...

Deze geef je de naam
UpperFilter en de waarde 0
LowerFilter en de waarde 0

***ik was verkeerd van deze werkwijze heb ik geen pdf aangemaakt ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan