Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dus het geval he Q. Ik heb helaas te weinig ruimte op mijn netbookje om die up to date te houden.wel CVE dan ben je niet up2date want ik draai hier de 18362.145 mogelijk omdat je dus te weinig ruimte over heb .
Nee, ik heb deze versie gewoon binnen gehaald met Media Creation tool. Daar kan je kiezen voor 32 BIT of 64 BIT.CVE geeft hij die zelf aangeboden voor de 32 bits, want ik heb hier ook nog een 32 bits laptopje maar met veel ruimte.
Of moet je een aparte site opzoeken om de 32 bits te downloaden
bij mijn 64 bits heb ik nog niets aangeboden gekregen, zal ik wachten tot hij het spontaan doet
of ben jij ook een van de testpersonen die hem eerder aangeboden krijgt dan de doorsnee gebruiker
heb wat zitten lezen, programma downloaden op usb, in ps steken en terug opnieuw opstarten,
maar eerst in de bis de opstartvolgorde veranderen naar usb, juist denk ik niet en dan maar volgen wat de pc vraagt
Beste MDC, je veranderd niet voor altijd die volgorde hiermee, juist voor die ene keer. Als je dit opnieuw wil doen, dien jij ook weer terug naar je BIOS te gaan en daar booten van USB of DVD drive aan te passen. Dus komt hij automatisch terug in zijn normale waarden te staan.heb wat zitten lezen, programma downloaden op usb, in ps steken en terug opnieuw opstarten,
maar eerst in de bis de opstartvolgorde veranderen naar usb, juist denk ik niet en dan maar volgen wat de pc vraagt