Status
Niet open voor verdere reacties.
wel CVE dan ben je niet up2date want ik draai hier de 18362.145 mogelijk omdat je dus te weinig ruimte over heb .
 
wel CVE dan ben je niet up2date want ik draai hier de 18362.145 mogelijk omdat je dus te weinig ruimte over heb .
Dat is dus het geval he Q. Ik heb helaas te weinig ruimte op mijn netbookje om die up to date te houden.
 
Misschien heb ik wel geluk. Want hij heeft nu zelf een update aan. Hopelijk kan hij deze ook uitvoeren met slechts 3,45 GB vrije ruimte.

240394
 
CVE geeft hij die zelf aangeboden voor de 32 bits, want ik heb hier ook nog een 32 bits laptopje maar met veel ruimte.
Of moet je een aparte site opzoeken om de 32 bits te downloaden
bij mijn 64 bits heb ik nog niets aangeboden gekregen, zal ik wachten tot hij het spontaan doet
of ben jij ook een van de testpersonen die hem eerder aangeboden krijgt dan de doorsnee gebruiker
 
CVE geeft hij die zelf aangeboden voor de 32 bits, want ik heb hier ook nog een 32 bits laptopje maar met veel ruimte.
Of moet je een aparte site opzoeken om de 32 bits te downloaden
bij mijn 64 bits heb ik nog niets aangeboden gekregen, zal ik wachten tot hij het spontaan doet
of ben jij ook een van de testpersonen die hem eerder aangeboden krijgt dan de doorsnee gebruiker
Nee, ik heb deze versie gewoon binnen gehaald met Media Creation tool. Daar kan je kiezen voor 32 BIT of 64 BIT.
Hier kan je het downloaden
 
als je het media creation tool 1903.exe start op een 32 bit systeem dan zal deze zo wie zo een 32bit selecteren ..

240413


240414
 
Mijn netbookje zegt inderdaad meteen zelf dat ik een 32 BIT systeempje heb. Als ik dan een USB stick wil aanmaken voor een 64 BIT, moet ik dit inderdaad zoals Q zegt uitvoeren. Werkt prima.
 
heb je een link naar de site waar die media creation tool staat en moet ik daar een opstarbare usb van maken met Rufus of zoiets
en dan voor bios waarschijnlijk en niet voor uefi??
Misschien domme vraag
en opstartvolgorde starten in bios of is dit allemaal niet nodig
 
sorry uw downloaden niet zien staan CVE maar op de rest mag je antwoorden
thanks guys
 
heb wat zitten lezen, programma downloaden op usb, in ps steken en terug opnieuw opstarten,
maar eerst in de bis de opstartvolgorde veranderen naar usb, juist denk ik niet en dan maar volgen wat de pc vraagt
 
heb wat zitten lezen, programma downloaden op usb, in ps steken en terug opnieuw opstarten,
maar eerst in de bis de opstartvolgorde veranderen naar usb, juist denk ik niet en dan maar volgen wat de pc vraagt
heb wat zitten lezen, programma downloaden op usb, in ps steken en terug opnieuw opstarten,
maar eerst in de bis de opstartvolgorde veranderen naar usb, juist denk ik niet en dan maar volgen wat de pc vraagt
Beste MDC, je veranderd niet voor altijd die volgorde hiermee, juist voor die ene keer. Als je dit opnieuw wil doen, dien jij ook weer terug naar je BIOS te gaan en daar booten van USB of DVD drive aan te passen. Dus komt hij automatisch terug in zijn normale waarden te staan.
Je zegt dat jij mijn download niet vind, maar die staat er wel degelijk in onder het woordje "hier". (zie bericht #50)
Hopelijk gaat het goed, maar denk dat wel. Ik heb mijn netbookje al terug her moeten installeren wegens te weinig schijfruimte over, maar dit heeft niet mogen baten. Heb nu nog minder schijfruimte over. Op de laptop van mijn zoon die ook een 32 bit systeempje heeft is het ook heel goed verlopen.
 
hoi Chris, ja ik had nog geschreven dat ik over je download had gekeken, maar heb hem ondertussen, dat ik mijn bios terug moet zetten weet ik ook,
maar als ik nu gewoon een update doe via de gewone weg windows update zou die niet zelf zien dat dit een 32 bits is en vanzelfs downloaden of moet ik de media creation tool gebruiken,
ik moet er geen rufus opstart usb van maken hé?

wel raar dat ik geen bericht krijg als jij een post doet naar mij, vroeger kwam dit vanzelf binnen op mijn email adres maar nu moet ik telkens naar de site gaan en zien of er berichten zijn.

greets

marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan