Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ok maar ze staat ook op usenet, begrependan zal ik in VB een wind 8 moeten zetten een iso zoals jij me gestuurd hebt en zelf hebt gemaakt, dat kan ik niet met activator en al erbij
moest ik nu de 1903 versie kunnen krijgen hé dan had in sandbox gratis erbij
zal nog eens proberen .. Moderator Notice: vragen naar niet legale activatie's en dergelijke is niet toegestaan !
LOL mijn geluidskaarten zijn van Motu, via firewire, professioneler kan je niet hebben. Dit zijn geen soundblasterkaartjes hémisschien eens een andere geluidskaart erin steken, of zoeken op ebay of tweede hands of hier
Je moet juist niets formatteren. Dat word voor u gedaan als je je stick aanmaakt door Microsoft. Dus daar ligt het totaal niet aan. Want Microsoft heeft dit nog maals gedaan nadat u dat gedaan heeft.voor het upgraden van mijn windows 10 pro naar 1903 had ik dus de MCT aangemaakt met opstartbare usb,
maar ik had die usb geformatteerd in NTFS, is dit misschien daarom dat het niet lukte, moet ik het in FAT 32 formateren, of exFat, dit staat daar ook tussen?