Dit ga je niet merken ook hoor. Is een prima besturingssysteem. Weet eigenlijk niet waarom er zoveel mensen bang van hebben.goed zo, ik heb nog geen problemen ondervonden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit ga je niet merken ook hoor. Is een prima besturingssysteem. Weet eigenlijk niet waarom er zoveel mensen bang van hebben.goed zo, ik heb nog geen problemen ondervonden
Ik gebruik ook geen app of programma om drivers daarmee op te halen. Ik heb de drivers manueel gedownload en dan opgeslagen op mijn D schijf. Zodat ik niet iedere keer hoef te zoeken ernaar.raar ik heb dit niet voor, gebruik toch maar niet zo'n programma voor drivers te zoeken online,
altijd geschoren
zeg CVE kan dit dat mijn map windows old op de C drive 34 gig groot is?
Ja dat kan zeker. Indien jij tevreden bent met je nieuwe Win 10 1903 mag je deze verwijderen, anders gebeurt dit zelf wel na enige tijd.zeg CVE kan dit dat mijn map windows old op de C drive 34 gig groot is?
Over het aantal dagen was ik niet zeker, dus dan maar geschreven na enige tijd. Kon daar niet veel mee missen, maar gaf wel aan dat het ook na x dagen vanzelf ook verwijderd word.ja ik heb gelezen na 10 dagen