context menu aanpassen in windows 8.1 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
kan iemand me vertellen hoe ik bij deze foto add to why back up /en compress to why back up kan verwijderen die stonden daar plotseling in.
kan ik die op een of andere manier daar uitkrijgen want dat moet daar eigenlijk niet staan(rar bestanden)
let niet op al de documenten op het bureaublad (is eigenlijk een beetje privé) maar ik hoop op discretie wat hier zeker is in dit pracht forum.

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5bc2835187e46\/5bc283516e900-staat_er_niet_tussen.jpg"}[/IMG2]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb je een eigen topic gegeven ...je plaatste jouw bericht gewoon in een ander topic !
ook heb ik de zins opbouw verdeelt omdat deze te lang was ..

***het komt er dus op neer dat jij de 2 optie's "Add to why-backup-office-365-data-NL.rar" en "Compress to why-backup-office-365-data-NL.rar and email" verwijderd wilt hebben uit het context menu ..
 
wel je kan daar een programma voor gebruiken zoals de Context Menu Manager of je regelt dit zelf via het register ...
open "regedit" en ga naar de Computer\HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers\
in de lijst van de
ContextMenuHandlers zoek je dan de vermelding van de Office 365 en je klikt deze aan ..
in het rechterveld rechts klik op standaard en kies aanpassen ..
*er verschijnt nu het veld waar jij nu extra dient op te letten ... je verwijder de vermelde waarde niet maar je plaatst een min teken voor deze waarde..en je klikt op ok ..
sluit alles af en herstart je systeem (de aanpassing word namelijk pas actief na een systeemherstart )
*tevens kun je door het min teken weer weg te halen de aanpassing weer ongedaan maken .

 
Die contecxt menu items hebben niets met Office 365 te maken. Deze zijn geplaatst door WinRAR. Open de WinRAR applicatie en ga naar de integratie tab (laatste in rij). Vink daar de WinRAR shell integratie uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
DDragon ik heb een Engelstalige winrar zie foto, waar moet ik die uitzetten zie de integratie tab niet zie foto

mag ik de uitleg van Qtex als een niet oplossing aanschouwen??

5bc3d83ad7eaf-winrar_shel.jpg
 
mdc1756 klik op options > settings >integration en zet bij shell integration het vinkje uit bij Integrate WinRar in to Windows shell
en nee indien jij deze aanpassing doe in Winrar dan zie je deze dus niet meer in het context menu ( dit was tevens toch je vraag ).
*en ja de door mij geposte mogelijke oplossing dien je dus niet uit te voeren nu ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan