Bij opstart blijft hij hangen bij logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb windows 10 op een pc geïnstalleerd maar als ik hem dan opstart blijf deze hangen bij logo van win 10, opstart herstel blijf ook hangen.
 
Al gedaan met win 7 en win 10 is zelfde.
Toen ik de pc binnen kreeg had ik deze open gedaan en was er gepruts aan de koeling van de cpu kabel was los van moederbord.
 
Al gedaan met win 7 en win 10 is zelfde.
Toen ik de pc binnen kreeg had ik deze open gedaan en was er gepruts aan de koeling van de cpu kabel was los van moederbord.

Als daar aan geprutst is geweest, reken maar dat er nog andere zaken zullen verprutst zijn. Denk dat je ALLES zal mogen overlopen en nazien op goede werking.
Heb je de CPU voorzien van een nieuw laagje koelpasta? Is de koeling nu wel goed werkend?
 
Misschien ergens een verkeerde instelling in het BIOS. Zet dit eens op Default en check daarna wel even de SATA settings of deze dan op AHCI staan.

Het gebeurd zelden meer, maar incidenteel gebeurd het dat bepaalde hardware niet compatible is met een moederbord. Soms helpt een BIOS update om met nieuwere hardware te kunnen communiceren.
Maar het is nu wat lastiger om het BIOS te flashen, omdat er geen besturing aanwezig is.
 
probeer ook eens mediacreation tool van micrsoft af te halen hij zet volledig een hele nieuwe windows overschreven over jou andere windows 10 verbetering denk ik microsoft zelf die ze willen rechtzetten met deze tool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan