Bij opstart blijft hij hangen bij logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb windows 10 op een pc geïnstalleerd maar als ik hem dan opstart blijf deze hangen bij logo van win 10, opstart herstel blijf ook hangen.
 
Start eens op in veilige modus en kies dan Geavanceerde opstartopties
Schakel nu het selectievakje Automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen in
 
Ik heb windows 10 op een pc geïnstalleerd maar als ik hem dan opstart blijf deze hangen bij logo van win 10, opstart herstel blijf ook hangen.

Heb ook al eens meegemaakt dat de eerste opstart ontzettend lang lijkt te duren. Persoonlijk vind ik dat bij installatie van Windows 10 soms het scherm abnormaal lang zwart blijft. Dan denk je dat hij hangt maar je ziet wel activiteit op de disk. Dan opeens start hij correct verder op.
Vroeger kwam er op het scherm een tekst en dat is nu meestal niet zo. Blijft het scherm een tijd zwart, dan weet je niet wat er gebeurd.
 
betreft het om een laptop te gaan dan kan het ook een koelingsprobleem zijn !
is er voldoende ruimte van onderen zodat er voldoende gekoeld word ..desnoods plak je er voetjes bij onder ... heb het hier al eens voorgekregen dat de aan mij toe vertrouwde hp laptop bleef hangen en nadat ik aan weerskanten er iets onder stak zodat er meer luchtstroom was startte deze toen gewoon verder op.. daarop heeft de eigenaar dan andere voetjes er onder gezet .
 
je heb deze nog maar pas geinstalleerd ...kun je deze eens vernieuwen door deze nu te installeren vanaf de dvd of usb stick ... hopelijk hou je een image achterwege zodat je altijd terug kunt gaan naar het vorige besturingssysteem !
 
Vorige week startte mijn Windows10 ook niet meer op (inderdaad, bleef hangen voor ik zelfs maar in bios kon). Bleek na eleminatie mijn interne kaartlezer met USB 3.0.
Die was pas 6 maand oud. Ben in contact getreden met de verkoper (Van der Wall die altijd op beurs staat). Hij maakte er geen enkel probleem van om de lezer te vervangen door een nieuwe. Verwacht deze vandaag te ontvangen. Intussen heb ik mijn oude lezer met USB 2.0 er terug in gestoken.
 
Kan je eens proberen opstarten met een andere Windows? Denk niet dat het veel zal uithalen, maar dan weet je zeker of de 10 de boosdoener is op dit systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan