Status
Niet open voor verdere reacties.
beste,
Graag uw advies bij dit probleem waar ik al enkele maanden mee kamp en geen oplossing voor vind.
Luidsprekers fluiten en alle geluiden (vb keyboard typen) klinkt door de luidsprekers.
Pas als ik inlog, Recjtsklik op LSsymbool -> open volume mixer -> volume microfoon af of lager zet stopt dat...
tot ik volgende keer weer opstart.
Hoe kan ik het volume van de microfoon vast instellen?
Bovendien zelfs als ik de microfoon mute kan ik nog ongestoord skypen en audioopnames maken.
Dank bij voorbaat
 
Staat niets verkeerd.

Dus de microfooninstelling wordt niet onthouden? begrijp ik uit je verhaal.

Je zou de auto-update voor de drivers uit kunnen zetten en de Realtek driver kunnen herinstalleren, je hebt wel die van Realtek met het configuratiescherm van ze of gebruik je die van Microsoft?
Google
Realtek
HD codec gebruiken.
 
Was microsoft driver, realtek driver gedownload via uw link en geinstalleerd; probleem is opgelost.
Bij het openen van de volume mixer verschijnt nu de microfone slider ook niet meer.
Hoe kan ik het volume niveau van de microfoon nu instellen?
 
Was microsoft driver, realtek driver gedownload via uw link en geinstalleerd; probleem is opgelost.
Bij het openen van de volume mixer verschijnt nu de microfone slider ook niet meer.
Hoe kan ik het volume niveau van de microfoon nu instellen?
Recht klikken op het luidsprekertje rechtsonder in je taakbalk. Selecteer afspeelapparaten of opname apparaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan