Opgelost Bij herinstalleren via dvd schijf heb ik geen WiFi meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij herinstalleren van Windows 7 via dvd schijf heb ik geen WiFi meer en kan de drivers niet vinden hij vind geen netwerken hp laptop6560b
 
Oplossing
Met een kabel verbonden aan het netwerk zal je de draadloze netwerken natuurlijk niet zien, hiervoor zal eerst het wifi kaartje in de laptop moeten werken.

Maar met een kabel verbonden is de kans voor 99,9% dat je dan wel internet hebt op de laptop en dan kan je dus via apparaatbeheer gaan zoeken naar drivers als de wifi kaart daar aanwezig is.
En anders via de links die ik gegeven heb in bericht 5, de drivers downloaden bij HP en dan installeren.
@aardbei Zoals je misschien al weet raden wij hier met zijn allen het gebruik van dergelijke 'driver opzoekers' ten stelligste AF ! Doen meer kwaad dan goed... Zoals @wivy al suggereert : ALTIJD zoeken bij de producent zelf op het juiste type apparaat en OS
 
er zijn door HP zelf tot aan de Win8.1 drivers beschikbaar gesteld voor deze laptop raar dat jij dus vermeld dat jij deze NIET kunt vinden ..
bezie de volgende link eens .. https://support.hp.com/be-nl/drivers/selfservice/hp-probook-6560b-notebook-pc/5045605
*ik zie juist dat ook Skippy naar deze hp download site verwijst .. in de aanwezige driver netwerk bevinden zich er (15) echter zijn er 4 voor het instellen van een wireless lan 1 voor bluetooth 4.0
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Als je de link naar de site klikt vanop een PC met een Windows 10, zie je uiteraard niets... want ze bestaan niet voor die versie.
Je moet dan even Windows, versie 7 vb. aanklikken en dan krijg je wel alle downloads te zien !
 
Ik heb reeds getracht met kabel rechtstreeks WiFi maar hij kan dit zelfs niet vinden en pc stond voor 1 week nog te draaien kon zelfs draadloze vinden maar wou hem herinstalleren en leegmaken en vindt geen WiFi netwerken meer
alvast dank voor de bekomen reacties
 
Met een kabel verbonden aan het netwerk zal je de draadloze netwerken natuurlijk niet zien, hiervoor zal eerst het wifi kaartje in de laptop moeten werken.

Maar met een kabel verbonden is de kans voor 99,9% dat je dan wel internet hebt op de laptop en dan kan je dus via apparaatbeheer gaan zoeken naar drivers als de wifi kaart daar aanwezig is.
En anders via de links die ik gegeven heb in bericht 5, de drivers downloaden bij HP en dan installeren.
 
Oplossing
@wivy al suggereert : ALTIJD zoeken bij de producent zelf op het juiste type apparaat en OS
1601824988321.png
en uiteraard niet verder gelezen en dit " Meer informatie:Mijn besturingssysteem staat er niet bij " niet gezien!!!
 
Voor deze laptop zijn drivers beschikbaar t/m Windows 8.1, dus grote kans dat na een her installatie van Windows 7 een upgrade mogelijk is naar Windows 10

Dus gewoon even de driver van de wifikaart installeren en als de topicstarter dit wil ( zeker aan te raden ) een upgrade met de media creation tool uitvoeren naar Windows 10

drivers.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan