Windows 10 Backup schijf raakt vol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik een 3TB externe backup schijf van Toshiba. De backups worden automatisch gemaakt door Ashampoo Backup 2020.
Nu blijkt dat mijn backup schijf bijna vol is, terwijl mijn laptop slechts een 1TB schijf heeft.
Heb ik iets verkeerd ingesteld in Ashampoo Backup of hoe los ik dit op?
externe schijf.pngbron stations.png
 
heb je toevallig in de back-up plan dan gekozen om deze dagelijks of wekelijks er ééntje aan te maken ..
ik zou zeggen verwijder deze back-up plan verwijder vervolgens al deze back - up's en maak je een nieuwe back - up plan aan waar jij nu wel dient er op te letten dat je geen automatische back - up's wenst te gebruiken ..vanaf dat moment maak jij nu 1x per maand je een back-up aan en geef je tevens aan dat er maar een x aantal back-up's mogen bewaard worden ..
 
heb je toevallig in de back-up plan dan gekozen om deze dagelijks of wekelijks er ééntje aan te maken ..
ik zou zeggen verwijder deze back-up plan verwijder vervolgens al deze back - up's en maak je een nieuwe back - up plan aan waar jij nu wel dient er op te letten dat je geen automatische back - up's wenst te gebruiken ..vanaf dat moment maak jij nu 1x per maand je een back-up aan en geef je tevens aan dat er maar een x aantal back-up's mogen bewaard worden ..

Ja, dit is de Beste Tip , en zo hoort het ook anders lopen de schijven vlot vol (y) (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan