Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
scrol maar eens naar onderen … hoeveel site's zijn er wel niet die verouderd zijn ..men heeft het nu over Wigo en Yugo
*spijtig dat ik hier de mails verwijderd nadat ik deze gelezen heb anders kon ik het bewijs leveren dat zij aanpassingen ingevoerd hebben betrekkende op de producten die ze leveren en op bestaande abonnementen.
**ben vergeten te vermelden dat ik eerst whoppa had en zag in de aanrekening van deze maand dat ik nu Wigo heb..
en dit zonder dat ik dit aangevraagd heb …had hen daarop gebeld en ze zeiden me dat deze aanpassing bij iedereen zal plaats vinden die Woppa bezit .
tja dan vind ik het hoogst merkwaardig dat hier dus de overstap van Whoppa naar Wigo gebeurde..
*nu dien ik wel te vermelden dat men me contacteerde om mijn mening te vragen betreffende de diensten die ze aanbieden … en de extra's die men kan aanvragen ..
**zei hen dat ik al deze extra's niet gebruikt .. omwille dat dit dan een meer kost is van het huidige abonement… de eerst volgende afrekening zag ik dat er Wigo vermeld stond ipv.. Whoppa.