Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Klopt het dat Office 2007 niet te installeren is onder windows 10? Is er een oplossing voor?
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik lees een artikel met wat uitleg om met Virualbox Android bij Win10 te installeren. Maar: voordat ik er aan begin, wil ik toch weten hoeveel GB...
Antwoorden
21
Weergaven
5K
  • Gesloten
graag wou ik weten welke virusscanner het beste is voor win 10
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
sedert ik Windows 10 installeerde moet ik nu iedere keer als op Facebook ga ( via het icoon op het bureaublad ) me iedere keer aanmelden . de...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds ik windows 10 heb geinstalleerd, en ik mijn laptop laat aanstaan zonder er op te werken, valt hij in sluimer of slaapstand. Wanneer ik dan...
Antwoorden
15
Weergaven
4K
  • Gesloten
na installeren van W10 staan de oude mappen van outlook wel in het mail programma van W10 maar de oude mails staan er niet in. Kan ik deze importeren?
Antwoorden
3
Weergaven
2K
T
  • Gesloten
Deze hebben altijd gewerkt onder de andere windows maar bij win10 krijg ik de melding dat deze waarschijnlijk geen geldig lettertypebestand is...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
het hotmailadres van de vrouw wil niet meer openen -altijd fout , zie bijlage - sedert ik Windows 10 installeerde , ik werk nog altijd met Live...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hi Sinds installatie windows 10 ben ik alle rechten kwijt op mijn lokale mappen, ik kan enkel nog bestanden saven in de openbare mappen, kan ik...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, ik ben wat aan het spelen geweest met de start lijst, en heb van oneDrive een tegel gemaakt zie afbeelding, Nu wil ik oneDrive weer terug...
Antwoorden
44
Weergaven
7K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan