Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,
sinds een paar dagen komen er op mijn pc geen e-mails meer binnen en krijg ik steeds de foutmelding 0x80040600.
wel komen er mails op mijn tablet binnen.
ik gebruik sinds kort windows 10.
wat zou er aan de hand zijn?
gr,
javo
Je PST bestand is corrupt geraakt. Je kan dit manueel herstellen dmv Outlook Inbox Repair Tool.
In volgende link vind je instructies hoe dit toe te passen:
Indien al je oude emails weg zijn, dan vrees ik dat je PST bestand serieuze schade heeft opgelopen. Er bestaat wel software om PST bestanden te recoveren. Maar die zijn helaas niet gratis, geven geen 100% garantie. En in dit geval is de betreffende PST reeds bijgewerkt door de tool van Microsoft zelf. Dus ik weet niet welke gevolgen dit heeft voor het herstel van een reeds aangepast bestand.
Hoe belangrijk zijn die oude mails voor jou? Heb je ergens nog een oude backup? Of een copy op een ander toestel, ...
Hallo,
De e-mail zijn voor mij niet zo belangrijk maar als ze terug te halen waren dan was dat wel fijn geweest.
Maar ik krijg weer e-mails binnen en dat is het belangrijkst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.