Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb hier een laptop Windows 10.Het is van een meisje van 15 jaar en er heeft iemand "family safety" geactiveerd.
Hoe kan ik dit terug deactiveren?
Bedankt bij voorbaat.
 
bernard kijk eens of dit kan helpen

Ga op uw Windows 10-pc naar Instellingen > Accounts > Gezin en andere gebruikers.
Klik op Gezinsinstellingen beheren.
Selecteer de instellingen die u wilt in- of uitschakelen

Bad Request
 
bernard, iedereen is vrij om te doen en te laten wat hij wil . Moest dat meisje met die laptop bij mij komen zou ik dat weigeren . Family Safety werd voor niets ingesteld . Wat je het meisje wel kan aanraden is om hierover met haar ouders eens te praten . Tegenwoordig wat je allemaal hoort en leest over jonge meisjes die het slachtoffer zijn bij sociale netwerken, maken sommige ouders zich snel ongerust.
 
ben dat eens verder gaan uitzoeken dus volgens mij kan het ook alleen maar verwijderd worden door degene die het aangezet heeft aangezien er staat
Om te beginnen heb jij of ten minste een aangewezen volwassene in het gezin, een beheerdersaccount nodig
dus zal het ook niet lukken om het zomaar uit te schakelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga akkoord met datgene wat vermeld word door Ranger ..
dat men hier dus niets aan mag veranderen omdat zij nog steeds minderjarig is en thuis woont ...

@Bernard best dat je hier geen gevolg aan geeft tenzij je er voor kiest om de ouders te moeten confronteren !
 
Terug deactiveren zal zonder account gegevens niet lukken en zal door de persoon die dit er op gezet heeft moeten gebeuren.
Uitschakelen kan wel.

Maar het staat er niet voor niets op, dus ik zou het zo laten.

Ik ga je hierbij niet helpen, maar toch een kleine hint: WpcMon.exe Wees zeker van jouw zaak wat je aan het doen bent.
 
Ranger, ik geef je volkomen gelijk hoor. Daarom was ik ook aan het uitkijken wat ik ging doen. Ik ben dan gaan praten met dit meisje tesamen met haar moeder. Er zou een derde persoon zich bezig gehouden hebben met haar laptop. Met de goedkeuring van de moeder en de dochter heb ik dan maar haar laptop terug naar fabrieksinstelling gezet en ook met een ander emailadres en daarmee is het probleem opgelost.
Hartelijk dank.
bernard, iedereen is vrij om te doen en te laten wat hij wil . Moest dat meisje met die laptop bij mij komen zou ik dat weigeren . Family Safety werd voor niets ingesteld . Wat je het meisje wel kan aanraden is om hierover met haar ouders eens te praten . Tegenwoordig wat je allemaal hoort en leest over jonge meisjes die het slachtoffer zijn bij sociale netwerken, maken sommige ouders zich snel ongerust.
 
Je hebt gelijk hoor Zapatha, ik heb inlichtingen genomen in een winkel en zij wxillen er niets aan doen, maar ondertussen heb ik het probleem opgelost (zie berichtje dat ik geschreven heb aan Ranger). Alvast bedankt.
ben dat eens verder gaan uitzoeken dus volgens mij kan het ook alleen maar verwijderd worden door degene die het aangezet heeft aangezien er staat
Om te beginnen heb jij of ten minste een aangewezen volwassene in het gezin, een beheerdersaccount nodig
dus zal het ook niet lukken om het zomaar uit te schakelen
 
Goede morgen Otex, ik heb uitleg gevraagd aan de moeder en het meisje tesamen. Je kan het verslag verder lezen die ik heb geschreven naar Ranger. Ik moet wel iedereen echt bedanken voor de juiste oplossing.
Nogmaals bedankt.
ik ga akkoord met datgene wat vermeld word door Ranger ..
dat men hier dus niets aan mag veranderen omdat zij nog steeds minderjarig is en thuis woont ...

@Bernard best dat je hier geen gevolg aan geeft tenzij je er voor kiest om de ouders te moeten confronteren !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan