Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , als ik I.E. open is het scherm altijd max. als ik open met Google Chrome nooit , moet het altijd vergroten zelf vanalles geprobeerd via...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik zit met een zwaar probleem. Mijn laptop gaf me bij de opdates de melding: Onderdelenupdate naar Windows 10 versie 1607. De update werd...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik heb vandaag op alle computers de maandelijks updates gekregen maar nog geen verjaardagsupdate. Wel is er een nieuwe Build geïnstalleerd. Build...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Start met een schone installatie van Windows 10 build 14393.10 en dit door gebruik te maken van een nieuw beschikbaar gestelde hulpprogramma van...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe krijg ik deze onzin weg ?? Gisteren stond dit er nog niet. Zal wel door die :rant:@)$%$)* auto updates komen van Windows 10
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hopelijk post ik dit hier goed ... bon alles goed verlopen van W7 naar W10 ... ben niet zo tevreden over de nieuwe browser dus heb ik opnieuw...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goeiemorgen , Mijn broer is biojna helemaal blind doch kan via een speciaal vergrootprogramme dat ook alles voorleest (koeien van letters en...
Antwoorden
1
Weergaven
980
  • Gesloten
Normaal als ik met de verkenner een map met foto's (jpg) open dan zie ik een kleine afbeelding van de foto en onder beeld kan ik de afbeelding...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds ik de Anniversary Update heb gedaan flitsen mijn lichtjes van de webcam telkens weer opnieuw. Ik kan ze pas uitschakelen met het programma...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
Antwoorden
0
Weergaven
971
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan