Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
ik wil enkele reportages over autisme overzetten van mijn digibox op mijn pc. (en later op een dvd, maar dat ken ik) kan iemand helpen?
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bij het schikken van items op het bureaublad kan men in Windows de items in vaste kolommen schikken en met hierin vaste onderlinge vertikale...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik (Windows 10 PC) krijg af en toe een melding dat ik mijn Windows account moet aanpassen, maar er staat niet bij waarom en/of wat ik moet...
Antwoorden
7
Weergaven
936
  • Gesloten
Weet iemand waar men een iso bestand van Win10 Home kan downloaden? heb een pc met win 10 home maar wil graag een naakte versie om op een stick te...
Antwoorden
3
Weergaven
910
  • Gesloten
Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een heel vervelend probleem. 1week geleden startte mijn laptop akoya P7818. heel langzaam op, normaal duurde dit...
Antwoorden
20
Weergaven
3K
  • Gesloten
dag , zou eens willen weten hoe je die link (JNG) in het bericht zet ipv dat in bijlage via editor mee te geven . of is het voor jullie zo ook...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo ik heb een update gedaan met media creation tool van de site microsoft ik heb nu versie 15063 build 15063.maar microsoft Edge werkt niet kan...
Antwoorden
40
Weergaven
4K
  • Gesloten
Geachte heer, mevrouw, Ik wilde graag het volgende probleem voorleggen. Na een upgrade Windows 10 op 13 april 2017 werkte het toetsenbord van...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
dag , als ik een site open en er komt een mailadres op om te contacteren kan ik dat niet openen normaal klik je daarop en opent je WLM met het...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste,hoe stel ik spotnet in ?. Groeten en dank
Antwoorden
2
Weergaven
790
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan