Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb hier een laptop Lenovo g50-45 er staat Windows 10 op. Ik heb er al ander geheugen en hardeschijf ingestoken maar probleem blijf het zelfde. Als ik nu bv de laptop aan zet brand lampje van de schijf en webcam maar dat blijf zo 10 minuten duren zwart scherm. Ook al eens zonder batterij gestart maar help ook niet.
 
hang de adapter er eens aan zonder dat de battery aanwezig is ..heb dit hier ook al eens voor gehad op een binnen gebrachte Lenovo... de gebruiker was radeloos ...nadat ik de battery los koppelde startte deze vervolgens direct op via de adapter...
 
Ik denk dat hij op een stukje hardware blijft hangen dat niet goed werkt. Maar ja wat ?
Veilige modus start minimale systeembronnen van de hardware.

Je kunt ook eens proberen alle instellingen in het BIOS op default te zetten, zodat daar alles in de standaard settings staat.
 
zomaar een gedacht... probeer eens op te starten via een WinPE 10 live cd ...indien deze dan opstartbaar blijkt te zijn dan dien je het eerder te moeten zoeken aan de aansluitpunten van de hd vermoed ik zo .
 
Slecht ram geheugen zou kunnen, maar lijkt me raar.
harde schijf lijkt me onmogelijk gezien er geen beeld zichtbaar is ondertussen.

is er nog iets via usb aangesloten intussen op het toestel? anders dat es loskoppelen? (k'heb al dergelijke dingen gezien met een defecte muis ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan