Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Sinds woensdag avond draait de windows 10 creators versie 1703 op mijn laptop. Laptop ACER Aspire E 17 met Windows 10 Home Premium. Verleden jaar...
Antwoorden
1
Weergaven
902
  • Gesloten
Ik gebruik voor mijn beveiliging: AVAST free Malwarebytes free en af en toe laat ik eens Zemana.AntiMalware.Portable en Panda Security draaien. Ik...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg steeds en steeds dezelfde foutmelding wanneer ik update Er zijn problemen bij de installatie van enkele updates, maar de...
Antwoorden
0
Weergaven
758
  • Gesloten
ik zie dit staan als ik een update wil doen maar als ik erop klik voor meer info zie ik niet wat ik juist wel moet doen weten jullie meer ...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
heb ineens tegels die niet meer werken het zijn tegels die rechts staan bvb het nieuws en microsoft edge
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , is dat normaal dat het zo lang duurt eer ik een melding krijg dat mijn PC er klaar voor is is toch al een hele tijd grtn
Antwoorden
2
Weergaven
715
  • Gesloten
Beste forumleden, Ik zit met een probleem. Een 2 tal weken heb ik een nieuwe HD laten steken omdat mijne stuk was. zij hebben windows 10 opnieuw...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb een pc et windows 10 en ben een gebruiker van true image om regelmatig een backup te maken maar heb nu volgend vastgesteld : Wanneer ik mijn...
Antwoorden
28
Weergaven
4K
  • Gesloten
beste mijn i tunes wil niet synchroniseren ,en, herkend mijn i phone niet in i tunes op de laptop wanneer ik i phone aansluit herkend de pc hem...
Antwoorden
4
Weergaven
796
  • Gesloten
PC van mijn buurman/vrouw. Gisteren avond gaf Eset melding van een update voor W10. Update willen binnenhalen. Het downloaden bleef hangen op...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan