Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , tussen mijn contactadressen zit een LIVE adres van iemand dat ik niet wegkrijg al verwijderd in Skype maar niet weg te krijgen in de...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik heb een Medion Laptop model S4214. Na de laatste automatische update van Windows 10 was het toetsenbord corrupt dwz de (blauwe)...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Op regelmatige tijdstippen krijg ik meldingen dat de webpagina niet reageert? Dit zowel op m. edge als op firefox! Mvg Nico huysveld
Antwoorden
2
Weergaven
826
  • Gesloten
Als ik muziek ga zoeken op deze stick dan vliegt mijn pc naar het bureaublad . Zelfs taakbalk doet een reset , en telkenmale . De andere usb...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
De melding "veilig verwijderen" voor o.a. USB-stick verschijnt niet meer ! Alle suggesties om dit om te lossen die er op internet te vinden zijn...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
waar kan ik vinden hoe ik het opnamevolume kan aanpassen?
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Met Ccleaner kun je een lijst van je geïnstalleerde programma's maken. Het vervelende van die lijst is dat je niet kan zien welk de verschillende...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
beste allen, krijg elke keer ik in word een tekst maak volgende melding, al wat ik geschreven heb is dan ,als ik map open verdwenen, weet iemand...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Mijn zoon heeft een laptop Hp window 10 en ik weet niet hoe hij de Favorieten op het bureaublad kan opzetten,wij vinden het maar niet. Kan...
Antwoorden
2
Weergaven
839
  • Gesloten
LS, Sinds enige tijd krijg ik steeds weer de meldingen "De instellingen voor uw account .......@chello.nl zijn verouderd" en "De...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan