Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
vroeger kon je via" systeem" makkelijk het maken van een" herstelpunt maken " terugvinden ,sedert de allerlaatste creaters update is dat niet zo...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Mijn Dell laptop met Windows 10 Home is net terug van een reparatie. Moest wat instellingen opnieuw zetten en heb iets verkeerd gedaan. De...
Antwoorden
3
Weergaven
457
  • Gesloten
Hallo Vrienden, Ik heb een probleem met mijn Harddiskdrives. Ik heb 2 Harddrives die extern aangesloten zijn en deze worden ook in de instellingen...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo vrienden, ik heb nu volgend probleem: Ik kan in mijn PC op ieder USB-Hub een stick of een HHD aansluiten, maar ik kreeg deze niet getoond...
Antwoorden
1
Weergaven
792
  • Gesloten
Hallo,ik heb een vraagje,ik draai sinds enkele dagen de recentste win10 update,alles draait lekker,maar heb enkel een prob,ik heb in de taakbalk...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik wil skype opstarten(niet de win10app,maar normale en krijg deze melding C:// windows/system32/MSVCP140.dll is either not sesigned to run on...
Antwoorden
5
Weergaven
972
  • Gesloten
ik zoek de goude tip voor muziek op te slaan mijn ervaring met usb opslagmedia ,dat hij stuk gaat ,niet meer werkt dus alles kwijt
Antwoorden
6
Weergaven
919
  • Gesloten
ik heb een lg extern usb brander/speler , brand programma cyberlink power2go de vraag ? de gebrande dvd s krijg ik alleen geopend met de...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Windows 10 maakt voor elke User automatisch enkele standaard mappen aan , waarmee verondersteld wordt dat de gebruiker die zal gebruiken. De map...
Antwoorden
19
Weergaven
3K
  • Gesloten
Sinds enige tijd als ik IE OF EDGE opstart krijg ik steeds volgende melding . Foutcode: DLG_FLAGS_INVALID_CA Is er iemand die dit herkent ?? graag...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan