Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,

probeer al een paar dagen om die update te doen maar krijg antwoord dat het niet lukt
al de probleemoplosser voor WIndows 10 laten draaien maar geen fout
is er nog iemand die niet kan updaten
1.JPG
2.JPG

gttn
G.
 
Hoe ben je ingelogd? Ben je ingelogd als administrator?
Bij mij gaat mijn netbookje er niet beter op sinds de laatste updates. Dus is het eigenlijk geen verbetering in mijn geval. Wat er juist mis gaat bij mij is mij ook een raadsel.
 
de update's verloopt hier probleemloos ...het downloaden duurde wel iets langer dan het initialiseren en het installeren zelf ..waarom het bij de ene wel goed verloopt en bij de andere weer niet hangt van verschillende factoren af ...1 factor zou immers ruimtegebrek kunnen zijn en dan denk ik hier voornamelijk aan Cve zijn al te krappe eSSD van 30GB
*aan jullie beiden zou ik zeggen haal de juiste update eens binnen via de Microsoft Update Catalogus
 
de update's verloopt hier probleemloos ...het downloaden duurde wel iets langer dan het initialiseren en het installeren zelf ..waarom het bij de ene wel goed verloopt en bij de andere weer niet hangt van verschillende factoren af ...1 factor zou immers ruimtegebrek kunnen zijn en dan denk ik hier voornamelijk aan Cve zijn al te krappe eSSD van 30GB
*aan jullie beiden zou ik zeggen haal de juiste update eens binnen via de Microsoft Update Catalogus
Ik heb nu nog ruim 10 GB vrij ruimte over, maar mijn netbookje werkt echt niet mee, ik kan het daarom nu niet tonen. Ik kan bijna 1,6 GB ruimte vrij maken, maar dat doe ik niet omdat ik niet tevreden ben met mijn nieuwe Windows.
 
je netbookje werkt echt niet mee zeg je doe dan eens rechts klik op start en kies de opdrachtprompt (administrator ) start een sfc /scannow op ...wellicht dat er fouten in het systeem aanwezig zijn .
 
Sorry voor de vertragingen, maar ik heb de kids eten gegeven. Ben nu begonnen met de scan. Straks laat ik het u weten hoe, wie, wat, waar. zit momenteel op een kleine 15%
 
**ik zie inderdaad dat de KB4054517 dubbel vermeld staat zijnde 1 keer gelukt en zijnde 1 keer mislukt ...op 12/12 werden er meerdere update's aangemeld waaronder 1 CumulatieveUpdate KB4054517 en 1 BeveiligingsUpdate voor de Adobe flash player KB4053577

**raar is het ook dat er een update van office 2007 aanwezig is ...immers word deze niet meer ondersteund .
 
haha ja ik draag er al 1tje had onderwijl al door dat ik verkeerd zat ... en heb dan ook het bericht van me aangepast .
**heb onderwijl ook je afbeelding aangepast want deze was wat onduidelijk..
 
doch kan ik niet verklaren waarom deze dus een dubbelzinnige melding geeft ...
controleer eens welke build er draait ...dit zou dan build 16299.125 moeten zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan