Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Gisteren werd mijn pc automatisch door Microsoft geüpdatet, vandaag zijn mijn menu's van Outlook half Nederlands, half Zweeds. Ik kan niets meer...
Antwoorden
18
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een geluidsbestand, een wav bestand. Het is de opname van een telefoongesprek. Ik wil dat beluisteren maar de weergave is zo zacht dat ik...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey, Tijdens de recentste update een 2-tal dagen terug is een probleem opgedoken bij Microsoft Outlook, het wordt namelijk weergegeven in 2 talen...
Antwoorden
4
Weergaven
875
  • Gesloten
Hallo Ik werk met windows 10 , en krijg overvloedig (tot vervelens toe , de melding om Reimage repair te downloaden om win 10 te herstellen of...
Antwoorden
10
Weergaven
12K
  • Gesloten
Deze werkt niet bij mij en vraagt altijd naar adobe 8. Wat is er aan de hand? hoe stel ik deze weer in. mvg,
Antwoorden
5
Weergaven
888
  • Gesloten
Op de pc van mijn broer loopt de muis rechts en onder uit het scherm. De monitor is een Asus VW223B. Resolutie staat op 1680X1050. Als ik met de...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
als ik op mijn facebookpagina op startpagina klik zie ik geen berichten en blijft hij haperen?
Antwoorden
3
Weergaven
911
  • Gesloten
Als ik met de muis op iets klik die blijft staan krijg ik een zwarte achtergrond met roze! Ik heb eens iets aangeklikt bij instellingen van...
Antwoorden
0
Weergaven
531
  • Gesloten
Hallo Ik zoek de favorieten hoe ik die op de site van boven kan opzetten,zodat het gemakkelijker kan gaan om iets op te slaan. Ik werk met...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb W10 draaien op een Hp Slate 2 en dit draait perfect, echter ik kan de Wlan module niet aan de gang krijgen en heb op het apparaat...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan