Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoi, Ik wou Microsoft visual studio 2017 verwijderen en dacht ik doe maar een systeemherstel, lukte natuurlijk niet zie foto er zat een...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
halllo mijn laptop start traag op. is dat de harde schijf die versleten is of iets anders eens hij opgestart is gaat het wel dank u ps weet niet...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , deze update van Windows :KB 4040724 lukt niet krijg bericht dat ze gaan oplossen later blijkbaar dus niet MIJN fout maar er staat bij...
Antwoorden
1
Weergaven
857
  • Gesloten
Sedert de update van Windows 10 verschuiven de Bureaublad-iconen telkens naar de linkerkant. Heb al verschillende keren ze terug op hun (gewone en...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste mensen, ik heb een medion pc MD 8873 met daarop een dockingstation waar ik een externe HDDrive van 2 TB in heb om mijn back-up bestanden in...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
2017-09 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4038788) - Fout 0x800f081f. Krijg ik altijd . Ik heb...
Antwoorden
47
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hey, Ik zou graag de kolom cpu bij opstarten te zien krijgen maar ik vind die niet, normaal moet je met re muisklik op het programma die...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wilde iets nieuw binnenhalen via de store en tot mijn grote verbazing zegt deze dat ik geen internet verbinding heb? Ik zat wel al heel de tijd...
Antwoorden
1
Weergaven
661
  • Gesloten
Hallo Ik heb een probleem. Ik heb mijn email adres veranderd naar mijn oud email adres van vroeger en nu komen er duizenden emails binnen He...
Antwoorden
2
Weergaven
864
  • Gesloten
Als ik Chrome opstart naar Google staan onder het zoekvlak altijd een reeks linken van vorige opzoekingen. Raar want vroeger is dat nooit geweest...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan