Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Besten, Ik heb terug moeilijkheden met mijn desktop (W10) gehad, de 3e keer reeds dit jaar, maar ook deze keer is het opgelost. Ik bezit ook een...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo vrienden in mijn pc zit een ssd 256Mb waar enkel mijn software op staat en en sd waar mijn documenten op staan. Gezien er nog veel ruinte...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo zeer gewaardeerde PCtuts genoten. Graag jullie hulp bij een probleem dat ik zelf door iets heel doms hebt laten ontstaan. Via delen C schijf...
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
Besten, Sedert dit weekend heb ik het volgende voor : Wanneer ik in de "Verkenner" of in "Mijn Documenten" links tip op een Map om deze te...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
  • Gesloten
dag , als ik mijn Windows Live Mail open en een mail wil verzenden komt het mailadres van de vrouw altijd als eerste en ik moet dat iedere keer...
Antwoorden
3
Weergaven
955
  • Gesloten
Beste, Wanneer men een nieuw programma installeert, dan verschijnt er een icoon in het startscherm - per alfabet - wanneer men op de toets met...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Omdat ik een SSD van slechts 100 GB heb, wens ik alleen te behouden wat nodig is. Oorspronkelijk stond alleen Windows er op met mijn programma's...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
waar vind ik een betrouwbare free virusscanner ?
Antwoorden
5
Weergaven
860
  • Gesloten
Vergeten ww of nieuw stuurt me naar 1 van mijn 3 usb-sticks, menu loopt vast. Ik heb een nieuw ww voor de hotmail.com en mijn automatische...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Plots is mijn schijf waar alles op staat: afbeeldingen, documenten, enz, en vooral mijn Schijfkopieen/Images. Hierdoor kan ik niet meer...
Antwoorden
38
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan