Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik krijg bij Malwarebytes scan meldingen van PUP.Optional.widdit (1x) en PUP.Optional.Babylon (3x). Als ik ze verwijder komen ze om de haverklap...
Antwoorden
2
Weergaven
877
  • Gesloten
Ik probeer voor iemand met een medion laptop zijn numerieke toetsen weer aan de praat te krijgen maar helaas het lukt niet . wat wel is dat de...
Antwoorden
5
Weergaven
984
  • Gesloten
Hoi ; Ik heb windows home pro gekocht met mijn domme kop, het was een iso met s/n kan ik die iso branden en dan als eerst opstartbare zetten en...
Antwoorden
35
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Sedert de Creators Update zijn er een paar dingen veranderd, zoals de lettertypegrootte en het geluid. Het lettertype aanpassen lukt nog...
Antwoorden
22
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag , vroeger had ik het programma Malware Anti malware maar dat is verdwenen bij zoeken op Google vind ik alleen het programma Malwarebytes...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Ik heb een probleem in mijn mail van de Incredimail blijft er een mail vastzitten, hoe kan ik die er uit krijgen zonder het mail programma...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
G
  • Gesloten
Mijn USB poort herkent mijn NAS niet meer als ik deze via een USB kabel op mijn laptop aansluit. Dit probleem is begonnen na de laatste update...
Antwoorden
0
Weergaven
606
G
  • Gesloten
dag , een klein probleempje , maar misschien weet iemand de opmossing of uitleg : ik werk met Telenet en mailprogramma "Windows Live Mail " daar...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey, Mijn vriendin haar laptop viel vanavond uit na het aansluiten van een iphone via usb-poort. Het beeld ging zwart en toen was er het grootte...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb de laatste update van W10 (1709) geinstalleerd. Kan ik dat terugdraaien?
Antwoorden
17
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan